مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروی مفهومی اسکالا به عنوان گل سرسبد کادیلاک رونمایی شد!

خودرویی که مشاهده می‌کنید، امیدوار است به عنوان پرچم‌دار کادیلاک در آینده نزدیک عرضه شود. خودروی مفهومی اسکالا با رونمایی تحسین برانگیز در پبل بیچ، آینده خودروساز لوکس امریکایی را به نمایش گذاشت.

Cadillac-Escala_Concept-2016-800-01

در ادامه تصاویری از این خودروی تحسین برانگیز به نمایش می‌گذاریم. اگر بخواهیم صادق باشیم، اطلاعات کاملی از این خودرو در حال حاضر در دسترس نیست. چرخ‌های غول‌آسای 22 اینچی، چراغ های افقی جلوی خودرو و نمای لیفت بک این خودرو مواردی است که توجه را به خود جلب می‌کند.

Cadillac-Escala_Concept-2016-800-16

چرخ‌های 22 اینچی به نظر می‌رسد که احتمالا برای مدل مفهومی استفاده شده‌ است، اما همه موارد برای تولید امکان پذیر است. از نظر ما، اسکالا شانس این را دارد که بتواند تمام اهدافی را که کادیلاک از خودروی CT6 انتظار داشت، برآورده کند. خودروی مذکور از یک قلب تپنده 8 سیلندر 4.2 لیتری مجهز به دو توربوشارژر بهره می‌برد که نشان می‌دهد کادیلاک عملکرد فنی در کنار کمال آسایش برای سرنشینان به ویژه در صندلی‌های عقب خودرو را در ذهن خود متصور است.

Cadillac-Escala_Concept-2016-800-0f

امید ایزد پناهی

کارشناس ارشد مهندسی مکانیک ...... "اگر بعد از پارک کردن خودرو به آن نگاه دوباره نمی اندازید، خودروی اشتباهی را مالک هستید!"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا