مکمل بنزین
خبر

نسل بعدی پورشه 911 GTS با موتور جدید و قدرتمندتر!

پورشه در نمایشگاه دیترویت از نسل جدید 911 جی تی اس رونمایی کرد. خودرویی که در نسخه‌های کوپه، کابریوله و تارگا و در ماه مارس برای مشتریان در دسترس است.

جی تی اس جدید از موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر کاملاً جدید ه همراه دو توربوشارژ بهره‌مند است که می‌تواند قدرتی معادل 444 اسب بخار و گشتاوری برابر 550 نیوتن متر تولید کند. این نیرو از طریق گیربکس 7 سرعته دستی و یا گیربکس دو کلاچه PDK به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. البته برای علاقه‌مندان، امکان سفارش نسخه 4 چرخ متحرک نیز فراهم است.

2018-porsche-gts-2

911 GTS جدید، 30 اسب بخار بیشتر نسبت به 911 کاررا S و 20 اسب بخار بیشتر نسبت به نسل قبلی خود در اختیار راننده قرار می‌دهد. این افزایش قدرت به لطف بهبود در سیستم توربو حاصل‌شده است.

در GTS جدید سیستم تعلیق فعال جدید پورشه گنجانده‌شده که باعث کاهش 10 میلی‌متری در ارتفاع خودرو می‌شود. از تغییرات ظاهری می‌توان به چراغ‌های جلو و عقب جدید، اسپویلر اسپرت جدید، رینگ‌های مشکی 20 اینچی و خروجی‌های اسپرت اگزوز اشاره کرد.

2018-porsche-gts-1

در داخل کابین نیز صندلی‌های با تنظیم برقی باروکش چرم آلکانترا به چشم می‌خورد.

2018-porsche-gts-3

سریع‌ترین مدل از نسل جدید، کاررا 4 است که از گیربکس دوکلاچه PDK به همراه سیستم چهار چرخ متحرک سود می‌برد که شتاب 0 تا 100 3.6 ثانیه‌ای و مصرف سوخت 8.3 لیتری در هر صد کیلومتر را به ارمغان می‌آورد.

قیمت این خودرو در آلمان 144 هزار یورو و در نسخه‌های تارگا و کابریوله 152 هزار یورو اعلام‌شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا