مکمل بنزین
گوناگونخبر

بی‌ام‌و M3 آبی رنگ سان مارینو با بدنه کربنی رویت شد!

خبرهای خوبی این چند روزه از مهیا شدن فروش خودروهای بی‌ام‌و در ایران باعث خوشحالی طرفداران این برند آلمانی در کشورمان شده است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که همیشه خبرهای بی‌ام‌و را دنبال می‌کنید یا حتی یکی از خودروهای این برند را دارید، باید اعلام کنیم که به تازگی نسخه جدیدی از بی‌ام‌و M3 آبی رنگ سان مارینو با بدنه کربنی در یکی از نمایشگاه‌های اتومبیل ابوظبی رویت شده است. این نسخه از اتومبیل بی‌ام‌و M3 دارای تمام تجهیزات به روز و مشخصات فنی عالی کارخانه آلمانی بی‌ام‌و است؛ برای مثال بدنه این نسخه از کربن فیبر هست که باعث پایین آمدن وزن خودرو شده است، به علاوه در بخش‌های داخلی این خودرو نیز سعی شده است از این جنس نیز استفاده شود.

bmw-abu-dhabi-san-marino-blue-m3-9

یکی دیگر از ویژگیهای بارز این نسخه، سیستم خروجی Akrapovic اسلوونیایی است. این شرکت بیشتر اگزوز و سیستم خروجی را برای موتورسیکلت‌های موجود در بازار تولید می‌کند ولی به تازگی همکاری خود را با خودروسازان بزرگی مانند بی‌ام‌و و مرسدس بنز آغاز کرده است. این سیستم خروجی به کار گرفته شده در بی‌ام‌و M3 به پیشرانه خطی شش سیلندری دو توربو متصل شده که باعث افزایش کارایی موتور این خودرو شده است. به علاوه رینگ‌های آن با دو رنگ نقره‌ای و آبی بسیار جذاب و گیراست. در داخل خودرو صندلی‌ها با چرم قرمز تزئین شده‌اند و در تضاد با رنگ بیرونی خودرو اسپرت بودن آن را به خوبی نشان داده‌اند. البته بسیاری از کارشناسان این نسخه را شبیه به نسخه معروف دیگر بی‌ام‌و M3 یعنی تانزانیت دانسته‌اند. نظر شما درباره خودروهای لوکس بی‌ام‌و چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا