مکمل بنزین
مشاوره خریدبازارچه

خودروهای کارکرده و صفری که می‌توان با 140 میلیون تومان خریداری کرد (اسفند 96)

به گزارش چرخان، با نزدیک شدن به پایان سال و شروع سال جدید بازار خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده نیز کمی رونق گرفته و بسیاری از اهالی بازار از اندک معاملات این بازار سخن می‌گویند. یکی از بازه‌های قیمتی خوب که معمولا در این رنج قیمتی، بیشتر معامله خودروهای خارجی انجام می‌شود، بازه خودروهای کارکرده و صفر 140 میلیون تومانی است که در ادامه به لیست این خودروها می‌پردازیم.

اولین خودرو از بازار خودروهای صفر، خودرو رنو کپچر است که با مدل 2018 و به صورت صفر در بازار آزاد با قیمت 140 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

خودروهای کارکرده و صفر 140 میلیون تومان

دومین خودرو از خودروهای 140 میلیون تومانی بازار مربوط به برند بی‌ام‌و است که ایکس 3 آن با مدل 2009 بدون کارکرد در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد.

کیا سراتو اتوماتیک دیگر خودروی بازار است که با مدل 2018 و به صورت صفر در بازار آزاد قیمت 140 میلیون تومانی خورده است.

سومین خودرو از بازار آزاد خودروها مربوط به مزدا 3 جدید است که در تیپ 4 و مدل 1397 و به صورت صفر با نقدینگی 140 میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

اگر به دنبال خرید خودرو از برند رنو هستید نیز می‌توانید رنو داستر اس‌ای دیفرانسیل جلو را با مدل 2017 و کارکردی در حدود 20 هزار کیلومتر، با نقدینگی 140 میلیون تومان خریداری کنید.

140 میلیون تومان

از دیگر خودروهای موجود در بازار 140 میلیون تومانی می‌توان به آلفا رومئو جولیتا اشاره کرد که با مدل 2014 و کارکردی در حدود 71 هزار کیلومتر در بازار آزاد معامله می‌شود.

از برند هیوندای نیز در این رنج قیمتی خودرو وجود دارد که هیوندای النترا صفر مدل 2018 را نیز می‌توانید با قیمت 140 میلیون تومان خریداری کنید که البته کمی نیاز به چانه زنی خواهید داشت.

اگر از طرفداران برند نیسان هستید باید بگوییم برای این رنج قیمتی می‌توانید نیسان جوک اسکای پک 2016 را با کارکردی در حدود 7 هزار کیلومتر انتخاب کنید. این خودرو با سلامت کامل ظاهری و فنی قیمتی در حدود 140 میلیون تومان دارد.

پرفروش سانگ یانگ

از دیگر برندهای موجود در بازار خودروهای خارجی که در حدود قیمت 140 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، می‌توان به سانگ یانگ اشاره کرد که چند روز قبل در خبری که وزارت صنعت منتشر کرده بود، جزو برندهای پرفروش ایران قرار گرفته بود. تیوولی از این برند را می‌توانید با مدل 2017 و با کارکرد بسیار پایین با نقدینگی 140 میلیون تومان خریداری کنید.

آخرین خودروی مورد بررسی ما در این گزارش قیمت خودروهای 140 میلیون تومانی مربوط به رنو داستر اس‌ای دو دیفرانسیل است که با مدل 2017 و کارکردی در حدود 16 هزار کیلومتری و سلامت ظاهری و فنی بسیار عالی، قیمتی در حدود اعلام شده دارد که مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    برای انتظاراتی چون نرمی و شتاب بالا و لوکس بودن همراه با کیفیت بالای قطعات و هزینه ایی بین ۱۵۰تا ۲۰۰میلیون چه گزینه ایی را پیشنهاد می کنید بنز کلاس ای ۲۸۰ چطور است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا