Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شورلت کامارو ZL1 مدل ۲۰۱۷ رسما معرفی شد!

بدون شک وقتی نام خودرو‌های قدرتمند به‌میان می‌آید، خودرو‌هایی مانند پورشه، بوگاتی، کامارو و بسیاری دیگر از این ابرخودرو‌ها در ذهنمان نقش می‌بندد. به تازگی نسل جدید شورلت کامارو Zl 1 مدل ۲۰۱۷ با ۶۴۰ اسب‌بخار قدرت معرفی شد. این کامارو چابک‌ترین مدلی بوده که تاکنون توسط شورلت تولید شده است.

شورلت کامارو zl1 مدل ۲۰۱۷
کامارو ZL1 از یک پیشرانه ۶.۲ لیتری سوپرشارژ با ۶۴۰ اسب‌بخار قدرت و ۸۶۸ نیوتن‌متر گشتاور سود می‌برد. کوروت Z06 نیز تقریبا با همین پیشرانه و اعداد و ارقام به بازار عرضه شده است. گفتنی است که ZL1 نسبت به نسل گذشته از ۶۰ اسب‌بخار قدرت بیشتر و ۹۰ کیلوگرم وزن کمتر بهره می‌برد.

شورلت کامارو ۲۰۱۷
تاکنون جنرال موتورز ارقام مربوط به عملکرد خودرو را نشر نداده اما با توجه به اینکه نسل جدید سبک‌تر و چابک‌تر بوده می‌توان انتظار داشت اعداد و ارقام بهبود ملموسی پیدا کند. لازم به ذکر است ZL1 قدیمی قادر بود تنها در ۳.۹ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت دست یافته و تا حداکثر سرعت ۲۹۶ کیلومتر می‌توان روی آن حساب باز کرد.

شورلت کامارو zl1
انتقال نیرو در کامارو جدید به صورت استاندارد توسط گیربکس دستی ۶ سرعته صورت می‌پذیرد و گیربکس ۱۰ سرعته جدید و فوق‌العاده سریع جنرال موتورز نیز قابل سفارش خواهد بود. گزارش‌ها حاکی از آن است این گیربکس پیشرفته تا پیش از پایان سال ۲۰۱۸ بر روی ۸ مدل دیگر از محصولات جنرال موتورز نصب خواهد شد.

شورلت کامارو ۲۰۱۷

در کامارو ZL1 به مسائل نرم‌افزاری اهمیت ویژه‌ای داده شده است، به نحوی که عملکرد سیستم مدیریت کشش بسیار عالی و عملکرد ترمز، شتاب و فرمان‌پذیری به لطف بکارگیری فناوری‌های روز و شاسی پیشرفته در بالاترین سطوح قرار دارد.

شورلت کامارو ۲۰۱۷
کابین و برخی از متعلقات این اتومبیل همانند کوروت Z06 به صندلی‌های مسابقه‌ای ریکارو، سیستم ضبط اطلاعات و فیلم‌های پیست، کیت آئرودینامیک و سیستم تعلیق مغناطیسی مجهز شده وحالات مختلف رانندگی اعم از حالت اقتصادی تا مسابقه‌ای قابل انتخاب است.

شورلت کامارو ۲۰۱۷
نمای خارجی ZL1 مدل ۲۰۱۷ نیز دست‌خوش تغییرات فراوانی شده است. برخی از ویژگی‌های جالب توجه عبارتند از: بازطراحی هود از متریال فیبر کربن، کانال‌های ورودی هوای ترمز‌های جلو، جلوپنجره گسترده‌تر برای بلعیدن هوای بیشتر، اسپویلر عقب، اسپلیتر بزرگ‌تر در جلو و رکاب‌های جدید. جان مک، مدیر طراحی خارجی کامارو گفته: مجموعه تغییرات نمای بیرونی، در تمامی قسمت‌ها ظاهر تهاجمی‌تر را برای مدل ۲۰۱۷ کامارو به ارمغان آورده است.

شورلت کامارو ۲۰۱۷
کامارو ZL1 مدل ۲۰۱۷ در اواخر سال جاری برای فروش عرضه خواهد شد و طی هفته آتی در نمایشگاه خودرو در نیویورک از آن رونمایی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.