مکمل بنزین
گوناگونخبر

ایده خنده‌دار هوندا؛ استفاده از اموجی‌ها به جای پلاکهای سنتی!

هوندا در حال برنامه‌ریزی و تلاش برای گرفتن مجوزهای مربوطه برای خودروهای خود در انگلستان است؛ تا بتواند به جای پلاکهای سنتی پیشین، از پلاک‌هایی با اموجی‌  یا همان شکلک ها و المانهای اینترنتی در خودروهایی مانند Civic R استفاده کند.

در حقیقت کمپانی هوندا با انجام یک نظر سنجی متوجه شد که 96 درصد افراد زیر 30 سال ترجیح می‌دهند که به جای پلاکهای سنتی از اموجی‌ها استفاده کنند. این تحقیقات نشان داده است که 97 درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی، برای ابراز احساسات خود در شبکه های اجتماعی، از اموجی استفاده می‌کنند.

honda-emoji-license-plate

باشگاه هواداران کمپانی هوندا در انگلستان، در طی بیانه‌ای ضمن ابزار علاقه نسبت به استفاده از اموجی‌ها به جای پلاکهای سنتی؛ این اقدام را بسیار هیجان‌انگیز و سرگرم کننده دانسته، که این امکان را فراهم می‌کند که مشتریان هوندا، با سفارشی کردن خودروی خود و استفاده از اموجی‌ها، بازتابی از شخصیت و زندگی خود را ارائه دهند.

این باشگاه در ادامه گفته است:«هوندا نوآوری را باور دارد و مطمئن باشید که این اقدام، از سوی بیشتر مصرف کنندگان جوان مورد استقبال قرار می‌گیرد و آنها با استفاده از اموجی‌های محبوب ارتباط برقرار می‌کنند.»

البته به نظر می‌رسد که این خبر و متن بیانه منتشر شده از سوی هواداران هوندا، چیزی جزء دروغ آوریل نباشد! ما که آن را جدی نمی‌گیریم!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا