مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروتحلیلیخبرداخلی

گزارش کیفی انواع خودروهای سبک و سنگین تولیدی در کشور، اعلام شد + جدول

بالاخره امروز و پس از گذشت حدود 27 روز از شهریورماه امسال، سازمان استاندارد گزارش ارزشیابی کیفی انواع خودروهای سواری را ویژه ماه مرداد 1399 منتشر شد.

در این گزارش، میتوان مشاهده کرد که همچنان پژو 2008 تولیدی ایکاپ بهترین نتیجه کیفی را کسب کرده و با 5 ستاره خودرو باکیفیت مردادماه شناخته شد. در این گزارش هم مانند ماه قبل، تمامی کیفیت خودروهای تولیدی در کشور ثابت مانده و فقط خودرو برلیانس H230 تولیدی پارس خودرو توانسته با رشد یک ستاره، کیفیت خود را به چهار ستاره رسانده است.

در بخش انواع وانت تولیدی در کشور نیز وانت پیکاپ فوتونS دیزلی و پیکاپ ریچ شرکت زامیاد، وانت کارا شرکت بهمن موتور در نسخه دوکابین تیپ 3 و همچنین سایپا 151 از شرکت سایپا توانستند تا بطور مشترک و با سه ستاره عنوان وانت تولیدی با کیفیت در کشور را بدست آورند.

در زیر نیز جدول سطح کیفی خودروهای سنگین کشور در پنج گروه مینیبوس، اتوبوس، کامیونت، کامیون و کشنده اعلام شده است:

 

بهتر است بدانید که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نسبت به بررسی کیفیت خودروهای تولیدی کشور در انواع دوره ماهانه و سالانه اقدام کرده و خواهد کرد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا