مکمل بنزین
یادداشتبرگزیده‌هاتماشاخانه

اولین چیزی که با شنیدن نام ایران خودرو و سایپا به ذهن شما می‌رسد، چیست؟

اگر بخواهیم اسم چند شرکت بزرگ ایرانی را نام ببریم، مطمئنا ایران خودرو و سایپا هم بین آن‌ها قرار می‌گیرند، دو کمپانی خودرو ساز قدیمی که به نوعی با زندگی همه ما عجین شده‌اند. اما نظر مردم درباره این دو شرکت چیست؟ آیا با غرور و افتخار از آن‌ها نام می‌برند یا نظر چندان خوبی نسبت به آن‌ها ندارند؟

در ادامه به‌صورت کاملا رندوم، عده‌ای را انتخاب کرده و از آن‌ها پرسیدیم که اولین چیزی که با شنیدن نام ایران خودرو و سایپا به ذهن شما می‌رسد، چیست؟ توصیه می‌کنیم این ویدیوی جالب را حتما تماشا کنید.

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

‫22 دیدگاه ها

  1. یا […] سرگردنه یاد بیشرفهای […] یاد بی تعهدان […] […]

  2. خرید اجباری ناشی از انحصار و رانت دولت در ممانعت از ورود راحت خودرو باکیفیت و ارزان خارجی نادیده گرفتن حقوق مشتری

  3. دو شرکت که با مافیای در قدرت اداره میشوند و تمام سودشون تواین هست که هرچی بی کیفت تر تولید کنند و همه راهها برای رقابت با خودشون را ببندند .بجای خودرو فرغون بسازند و چون رقیبی ندارند با قرعه کشی ومنت وبا استقبال ملت همیشه در صحنه بدن دست ملت.

  4. دو شرکت که با مافیای در قدرت اداره میشوند و تمام سودشون تواین هست که هرچی بی کیفت تر تولید کنند و همه راهها برای رقابت با خودشون را ببندند .بجای خودرو فرغون بسازند و چون رقیبی ندارند با قرعه کشی ومنت وبا استقبال ملت همیشه در صحنه بدن دست ملت.

  5. سایپا و ایرانخودرو دو مافیای پر قدرت بدون هیچ رقیبی هربلایی که دلشون میخواد سر مشتری میارن و به ریش مردم میخندن و هیچ کسی هم کاربه کارشون نداره

  6. ایرانخودرو: یاد سمند که همع ماشیناش یکیه
    سایپا: یاد پراید و یه مشت اۺغال و تبدیل اشغالا به وانت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا