مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاتحلیلیخبرشرایط فروش

قیمت و شرایط فروش خودرو جدید لیفان X70 توسط شرکت خودروسازان بم اعلام شد؛ اختصاصی چرخان

چندی پیش بود که شرکت خودروسازان بم (بم خودرو سابق) اقدام به انتشار کاتالوگ خودرو لیفان X70 را کرد. این مسئله باعث شد که برخی افراد احتمال آغاز فروش آن را بزودی و توسط این شرکت را دادند. اما اینطور نشد و پس از مدت طولانی، اکنون یکی از مخاطین پایگاه خبری چرخان، تصویر شرایط فروشی را به این رسانه ارسال کرده که نشاندهنده آغاز فرآیند فروش خودرو لیفان X70 را نشان داده است. البته طبق اخبار واصله این نمایندگان شرکت کرمان موتور خواهند بود که وظیفه فروش و خدمات پس از فروش تمامی محصولات شرکت خودروسازان بم، از جمله لیفان X70 را برعهده خواهند داشت.

طبق اخبار واصله، شرکت خودروسازان بم قرار است قیمت خودرو چینی X70 را احتمالا در حدود و رنج ۶۰۰ الی ۷۰۰ میلیون تومان عرضه کرده و بخاطر عرضه و فروش اولیه این خودرو، احتمالا تخفیف چند میلیونی را تدارک دیده است. با توجه به اطلاعات واصله  به احتمال زیاد زمان تحویل نیز دی و بهمن سال 1399 خواهد بود.

باتوجه به اینکه رقیب مستقیم خودرو لیفان X70، خودرو MVM X33s در نسخه AT-SPORT بوده و اینکه حدودا امکانات و ویژگی فنی هردو خودرو یکسان است، باتوجه به قیمت بسیار بالای محصول لیفان نسبت MVM، راه سختی را در هنگام ورود برای محصول جدید شرکت خودروسازان بم انتظار داریم. X33s در نسخه AT-SPORT ارزانتر از این محدوده قیمتی بوده و از نظر قطعات و خدمات پس از فروش نیز بسیار گسترده است.

شما مخاطبین میتوانید در زیر تصویر شرایط فروش خودرو لیفان X70 را در زیر مشاهده کنید.

بدیهی است افرادی که قصد ثبت‌نام و یا خرید این خودرو را دارند، میبایست منتظر اعلام رسمی این خودروساز بوده و برای کسب اطلاعات تکمیلی به  نمایندگی های مجاز شرکت خودروسازان بم (بم خودرو سابق) در سراسر کشور مراجعه نمایند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا