مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی از کامارو Z/28 در میشیگان

جنرال‌موتوز با پنهان کاری فراوانی مشغول آزمایش کامارو Z/28 در میشیگان است. این کمپانی مدل کوپه و کروک ZL1 را به تازگی معرفی کرده است. از تصاویر منتشر شده می‌توان فهمید که Z/28، چهره‌ای تهاجمی‌تر نسبت به مدل‌های پیشین خود دارد.

chevy-camaro-z-28-spy-photo

به دلیل پنهان‌کاری جنرال‌موتورز، اطلاعات اندکی درباره این خودرو در اختیار داریم و تنها می‌توان گفت که این مدل نسبت به مدلهای گذشته، دارای یک اسپویلر بزرگ در عقب و شکاف‌های بزرگتری برای عبور هوا در سپر است. تصاویر نشان می‌دهد که Z/28، مجهز به چرخ‌هایی سبک وزن و یک سیستم اگزوز اسپرت با چهار خروجی است.

جنرال موتورز برای کاهش وزن خودرو، از صندلی‌هایی سبک وزن استفاده کرده و فضای کابین کاملا اسپرت طراحی شده است. این خودرو، یک سیستم صوتی جدید داشته و مجهر به سیستمی برای تهویه هوای داخل کابین شده است.

chevy-camaro-z-28-spy-photo1

براساس گزارشات تایید نشده؛ این خودرو مجهز به یک موتور 3.6 لیتری V6 از نوع  BITURBO خواهد بود. اگر این شایعات درست باشد جنرال‌موتورز باید منتظر اعتراض هواداران این خودرو، بخاطر عدم استفاده از موتور 7 لیتری V8، با توان 505 اسب‌بخار و گشاور 481 پوند فوت باشد.

صرف نظر از پیشرانه Z/28، به احتمال زیاد یک دیفرانسیل و سیستم تعلیق اسپرت جدید به Z/28 اضافه شده، تا از لغزش خودرو در پیچ‌ها جلوگیری شود. خریداران Z/28 باید منتظر یک سیستم خنک کننده جدید با کارایی بالا و ترمزهایی سرامیکی و یا کربنی باشند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا