مکمل بنزین
خبر

طرح تبدیل هایما S5 به پژو پارس LX ویژه مهرماه 99 اعلام شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو با توجه به تأخیر طولانی‌مدت در تحویل خودروی هایما S5 به مشتریان و نارضایتی آنان از تأخیر به وجود آمده و همچنین به دلیل مشکلات پیش‌آمده در تولید محصولات هایما در ایران، طرح تبدیل این خودروی شاسی‌بلند چینی را با دو محصول دیگر خود (یک دستگاه پارس TU5 اتوماتیک + یک دستگاه پارس TU5) ویژه مهرماه 99 اعلام کرد.

این طرح تبدیل صرفاً برای تعهدات معوق هایما S5 بوده و در شرایطی بسیار ویژه و محدود، مشتریان می‌توانند یک دستگاه خودروی پژو پارس TU5 اتوماتیک با موعد تحویل فوری بعلاوه یک دستگاه خودروی پژو پارس TU5 گیربکس معمولی با موعد تحویل 30 روزه را در این طرح تبدیل جایگزین خودروی ثبت نامی خود کنند.

شرایط این طرح تبدیل بدین گونه است که ابتدا خودروی هایما S5 توسط نمایندگی به یک دستگاه پژو پارس TU5 اتوماتیک تبدیل‌شده و همچنین بعد از ارسال درخواست کتبی از سوی نمایندگی به سازمان فروش، یک دستگاه خودروی پژو پارس TU5 نیز با موعد تحویل 30 روزه در محل سازمان به‌صورت فروش نقدی و باقیمت زمان تحویل هایما S5 ایجاد خواهد شد. لازم به ذکر است که زمان پرداخت وجه خودروی پژو پارس TU5 پس از ایجاد قرارداد، حداکثر 48 ساعت خواهد بود.

زمان و تاریخ فعال سازی: ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ 99/07/22

خودرو مبدا خودرو مقصد موعد تحویل
هایما S5 توربو شارژ پارس TU5 اتوماتیک فوری
پارس TU5 30 روزه

گلچین توضیحات مهم در این بخشنامه:

۱ -شرایط تبدیل جدول پیوست صرفاً برای تعهدات معوق هایما S5 است.

۲ -شرایط تبدیل بسیار ویژه و محدود بوده است.

۳ -شرایط به این شرح است که قرارداد ابتدا توسط نمایندگی به یک دستگاه پارس اتوماتیک با موعد تحویل فوری تبدیل و سپس بعد از ارسال درخواست کتبی از سوی نمایندگی به سازمان فروش، یک دستگاه پارس TU5 با موعد تحویل 30 روزه در محل سازمان به‌صورت فروش نقدی باقیمت زمان تحویل هایما اس 5 یجاد می‌گردد.

تبصره: زمان پرداخت وجه خودرو دوم (پارس TU5) پس از ایجاد قرارداد، حداکثر 48 ساعت است.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا