مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاتماشاخانهخبر

حضور برند اکستریم با سه شاسی بلند لوکس در نمایشگاه تهران + ویدئو

برند اکستریم مدیران خودرو که قصد عرضه شاسی‌بلندهای برند لوکس اکسید چری را دارد، پس از اولین نمایش محصولات خود در نمایشگاه اصفهان، حالا قصد دارد این خودروها را در نمایشگاه تهران رسماً رونمایی کند. اکس‌تریم سه شاسی‌بلند لوکس اکسید را تا پایان سال جاری راهی بازار کشورمان کند. این خودروها هر سه به سامانه چهارچرخ محرک مجهز هستند که در کنار کیفیت و سطح تجهیزات بالا، می‌تواند برگ برنده‌ای در بازار ایران باشد.

بزرگ‌ترین محصول اکستریم، شاسی‌بلند سه ردیفه VX است. این شاسی‌بلند بزرگ با یک پیشرانه 2 لیتری T-GDI عرضه خواهد شد که 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور دارد و به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل است. خودروی بعدی، TXL نام دارد که اولین محصول برند اکسید چری در زمان تأسیس در سال 2017 بود. البته اکسید تاکنون دو بار این خودرو را بروز کرده و مدیران خودرو جدیدترین نسخه آن را به ایران آورده است. این نسخه در داخل از داشبوردی لوکس و چشمگیر با غربیلک فرمان دو پره و دریچه‌های تهویه باریک با طرح سراسری بهره می‌برد. TXL هم به همان پیشرانه 2 لیتری T-GDI مدل بزرگ‌تر VX با 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز است.

آخرین مدل اکستریم برای بازار ایران هم LX نام دارد که کوچک‌ترین محصول اکسید محسوب می‌شود. این خودرو یک کراس‌اوور کامپکت است و از اواسط سال 2019 راهی بازار چین شد. LX روی پلت‌فرم نسل اول تیگو 7 ساخته است. LX از زبان طراحی مشابه TXL استفاده می‌کند اما به جلوپنجره یکپارچه مجهز شده که نمای جالبی دارد. این کراس‌اوور جمع‌وجور قرار است با پیشرانه 1.6 لیتری T-GDI راهی بازار ایران شود که 197 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه صورت می‌گیرد.

این سه شاسی‌بلند به‌زودی در نمایشگاه تهران رونمایی خواهند شد.

 

 

 

 

ویدئو غرفه ایکستریم

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا