مکمل بنزین
گوناگونخبرشرایط فروش

زمان قرعه کشی فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو اعلام شد

قرعه‌کشی پنجمین مرحله فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو که ثبت‌نام آن در تاریخ 23 مهرماه اعلام‌شده بود، صبح یکشنبه مورخ 27 مهرماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و مسئولان ایران‌خودرو برگزار خواهد شد. طبق روال گذشته اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران‌خودرو و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. گفتنی است پذیرفته‌شدگان این دو طرح به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا طبق بخش‌نامه، نسبت به پرداخت وجه خودرو اقدام کنند.

گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و کنترل قیمت خودرو در بازار در روز 23 مهرماه، 2 طرح فروش را اعلام کرد که اولی فروش فوق‌العاده چهار محصول با موعد تحویل حداکثر 90 روز و دیگری طرح پیش‌فروش یک ساله هشت محصول این خودروساز با موعد تحویل 1400 بود که این دو طرح فروش را به‌صورت هم‌زمان به مدت سه روزبه اجرا گذاشت.

گفتنی است درفروش فوق‌العاده این خودروساز چهار محصول: پژو 206 صندوقدار، پارس سال، پژو 207 دستی و سمند LX عرضه‌شده است و در برنامه پیش‌فروش یک ساله نیز هشت محصول شامل پارس LX، پارس سال، پژو 206 تیپ دو، سمند LX، پژو 207 دستی، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس عرضه‌شده است. زمان تحویل خودروها در این طرح تیر و مرداد ۱۴۰۰ تعیین‌شده است.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا