مکمل بنزین
گوناگونخبر

لیموزین جدید پوتین با موتور پورشه!

پوتین برای تحویل گرفتن لیموزین جدید خود، با نام تجاری Kortezh آماده می‌شود. برای ساخت خودروی جدید رئیس جمهور روسیه حدود 3.7 میلیارد روبل، معادل 54 میلیون دلار هزینه شده و از نمونه‌های مختلف آن، برای حمل و نقل شخصیات‌های مهم روسی استفاده خواهد شد.

لیموزین جدید پوتین برخلاف کادیلاک اختصاصی باراک اوباما، در مدل‌های مختلف و به شکل وانت و شاسی‌بلند عرضه می‌شود و همه کسانی که استطاعت مالی بالایی دارند، قادر به خرید نمونه‌های آن هستند.

kortezh-putin-limo

این خودرو با نام مستعار Beast عرضه شده و 4 تا 5 هزار دستگاه از نسخه‌های مختلف آن ساخته خواهد شد. این خودرو در مرکز تحقیقات علمی و موتوری NAMI و پس ساخت 200 نمونه اولیه تولید می‌شود. یکی از کارکنان سابق پورشه به نام Denis Manturov،  برای توسعه قدرت موتوری  Kortezh  به روس‌ها ملحق شده، ولی  اطلاعاتی درباره موتور این خودرو منتشر نشده است. احتمالا قلب تپنده این لیموزین غول پیکر را یک موتور V12  توربو با قدرت 800 اسب‌بخار تشکیل می‌دهد.

 پوتین در اواخر سال 2017 و یا ابتدای 2018، سوار بر Kortezh خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا