Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط پیش فروش خودرو دناپلاس توربو اتوماتیک اعلام شد+ جزئیات

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد تا در پاسخ به خواسته مشتریان برای خرید محصولی با گیربکس اتوماتیک، برنامه پیش فروش خودرو دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک را از فردا پنجشنبه مورخ 15 آبان 1399 و به مدت سه روز به اجرا بگذارد.

 

همچنین مشتریان نهایی تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام از طریق قرعه کشی تعیین و اعلام خواهند شد. منتخبان این طرح تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه علی‌الحساب خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند. موعد تحویل این خودرو نیز، اردیبهشت و خرداد سال آینده (1400) تعیین شده و خودرو براساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد تحویل مشتریان خواهد شد. همچنین مبلغ پیش پرداخت نیز 185 میلیون و 400 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت برنامه فروش قبلی نیز در این طرح نیز اعمال خواهد شد. از جمله آن میتوان به گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام و یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارائه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی اشاره کرد. البته بهتر است بدانید که سند مالکیت خودروهای تحویلی نیز به مدت یک سال در رهن ایران خودرو خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.