Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آغاز تولید خودرو لیفان X70 توسط شرکت خودروسازان بم + تصاویر

چندی پیش بود که یکی از نمایندگان شرکت کرمان موتور در فضای مجازی اقدام به انتشار شرایط فروش خودرو لیفان X70 کرده بود. اما شرایط فروش مذکور از سوی خودروسازان بم مورد تایید قرار نگرفت.

اما جدا از این مسائل، بالاخره این شرکت تولید خودرو لیفان X70 را آغاز کرده است. باتوجه به اینکه تیراژ تولید در برخی خودروسازان خصوصی، کاهش چشمگیری داشته، دیگر نمیتوان گفت که فعلا شرکت خودروسازان بم تولید آزمایشی را آغاز کرده است. اما طی روزهای گذشته، شرکت خودروسازان بم در برخی مراکز خبری اختصاصی خودش، اقدام به انتشار تصاویر اولیه از مراحل تولید خودرو لیفان X70 را کرده است.

بهتر است بدانید که تولید لیفان X70 در کارخانه خودروسازان بم و در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم که اکثر خودروسازان خصوصی استان کرمان در این منطقه قرار دارند، آغاز شده است. شرکت خودروسازان بم قبل از این درحال تولید سدان اقتصادی شرکت جیلی چین بود که پس از اعمال تحریم ظالمانه آمریکا، تیراژ تولید خودرو GC6 جدید بسیار کاهش پیدا کرده و اکنون نیز هر از چندگاهی، این خودرو با تیراژ بسیار کمی درحال تولید شدن است.

همانطور که مشاهده خواهید کرد، فعلا خودرو لیفان X70 در طیف رنگی سفید، مشکی تولید شده و احتمالا بزودی با رنگ نقره ای نیز تولید خواهد شد. این احتمال نیز وجود دارد که شرکت خودروسازان بم، اولین سری از این خودرو را از اوایل آذرماه امسال وارد بازارهای کشور خواهد کرد.

اما نکته عجیب تصاویری که به تازگی منتشر شدند، این است که لیفان X70 موجود در تصویر بالا، دارای رینگ فولادی است و همه ما میدانیم که معمولا رینگ فولادی را با قالپاق عرضه میکنند. اما این احتمال، قوی است که در هنگام ارسال نمونه نهائی خودرو به نمایندگی و شهرستانها، رینگ آلومینیومی را بر روی خودرو نصب کنند. قبلا نیز شرکت خودروسازان بم اعلام کرده بود که رینگ 17 اینچی متفاوتی را بر روی X70 نصب خواهد کرد.

در زیر نیز میتوانید برخی تصاویر از خودرو لیفان X70 که در حال تولید هستند، مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.