Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط تبدیل حواله دنا پلاس اتوماتیک به سایر محصولات اعلام شد + جدول

گروه صنعتی ایران‌خودرو برای مشتریانی و خریدارانی که حواله دنا پلاس توربو اتوماتیک در اختیار داشته، دو محصول جایگزین معرفی کرده و طرح تبدیلی ارائه داده است که حداکثر موعد تحویل خودروها 30 روز است.

اما دنا پلاس اتوماتیک یکی از خودروهای داغ صنعت خودروسازی ایران است که عرضه آن به بازار، موجی از خبرهای مختلف را به راه انداخت و باعث افزایش قیمت همه خودروها در بازار آزاد شد. اما نکته مهم در این تولید این خودرو، تولید خودرویی با گیربکس اتوماتیک و پیشرانه توربوشارژر در شرایطی که این خودرو بدون مشارکت هیچ‌یک از همکاران خارجی انجام‌شده است که مزیت بزرگ برای ایران‌خودرو و صنعت خودرویی کشور محسوب می‌شود.

اما به نظر می‌رسد ایران‌خودرو به‌جز تولید و تحویل سری اول، موفق نشده تا روند تولید این خودرو را مطابق تقاضا و تعداد افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند پیش ببرد و ناچار به ارائه طرح تبدیل حواله دنا پلاس اتوماتیک به سایر محصولات شده است. البته ایران‌خودرو در بخشنامه خود اعلام کرده که امکان تولید و تحویل دنا پلاس اتوماتیک طی مدت آتی وجود دارد اما افرادی که برای تحویل خودرو تعجیل می‌کنند، می‌توانند از این بخشنامه بهره ببرند.

زمان و تاریخ فعالسازی : ساعت 15 روز دوشنبه مورخ 99٫09٫10 

1-شرایط تبدیل جدول ذیل صرفاً برای تعهدات دنا پلاس توربو اتوماتیک دعوت‌نامه دار است.
2-لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش‌فروش و جریمه تأخیر طبق قرارداد به‌طور مکانیزه محاسبه خواهد شد.
3-لازم است بعد از انجام تبدیل حتماً تأمین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه‌التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.
4-تکمیل فرم تبدیل قبل از تبدیل سیتریکسی توسط مشتریان الزامی است.
5-شرکت ایران‌خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع شرایط تبدیل اقدام نماید.
6-مجدداً تأکید می‌شود به‌هیچ‌عنوان امکان ارائه خدمت به‌طور مستقیم در معاونت فروش با مراجعه مشتری وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.