مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

شرایط فروش فوری و اقساطی محصولات ام وی ام آغاز شد (آذرماه ۹۹)

به‌تازگی (13 آذرماه 1399) شرکت مدیران خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات ام‌وی‌ام را با موعد 45 روزه اعلام کرد.

در این طرح فروش افزایش و یا کاهش قیمتی نسبت به بخشنامه قبلی رخ نداده و همچنان این خودروساز خصوصی، محصولاتش را با قیمت‌های چند هفته قبل عرضه می‌کند که انتظار می‌رفت با توجه به کاهش قیمت نرخ ارز در بازار و همچنین سقوط قیمت شدید محصولات ام وی‌ام در بازار مدیران خودرو شرایط فروش خود را همراه با کاهش شدید قیمت‌ها اعلام کند که این عمل انجام نشده است. اما به‌هرحال در این طرح فروش نسخه‌های مختلف ام وی‌ام 315، ایکس 22، ایکس 33 و ایکس 55 به فروش می‌رسند و متقاضیان می‌توانند تا در صورت تمایل از طرح فروش اقساطی مدیران خودرو با نرخ تسهیلات 21 درصد استفاده کنند.

در این طرح فروش مدیران خودرو، محصول جدیدی معرفی نشده و فعلاً همان خودروی قبلی MVM در دسترس بازار قرارگرفته است. ام وی‌ام 315 پلاس و ام وی‌ام X33S AT Sport جز محصولاتی هستند که این خودروساز در ماه‌های گذشته آن‌ها را به بازار معرفی کرده و حال پس از افزایش قیمت چند هفته قبل، فروش آن‌ها را به‌صورت نقدی و اقساطی آغاز نموده است.

لازم بذکر است که موعد تحویل تمامی این خودروها، 45 روزکاری است.

نکته: تمامی خودروهای این لیست را مصرف کنندگان میتوانند با قیمت های بسیار پایین تر حدود 100 الی 200 میلیون تومان ارزان تر در بازار آزاد تهییه نمایند و خرید این خودروها با این قیمت اصلا و ابدا توصیه نمیشود.

نکات بخشنامه فروش مدیران خودرو
  • حواله صادر شده بنام مشتری در سیستم فروش 72 ساعت اعتبار خواهد داشت. در صورت عدم واریز وجه حواله به حساب شرکت صنایع خودروسازی مدیران و انقضای تاریخ حواله، درخواست مشتری از سیستم قطع حذف خواهد شد.
  • ثبت نام تنها از محل رنگ های فعال (موجود) در سیستم فروش امکان پذیر است.
  • هزینه بیمه شخص ثالث یکساله خودروها برعهده شرکت است.
  • کلیه خودروها دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر، گارانتی هستند.
  • کلیه خودروها دارای سرویس اولیه رایگان هستند.
  • کلیه خودروها دارای 2 سال یا 6 نوبت، سرویس رایگان هستند.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا