مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش وانت کاپرا توسط گروه بهمن اعلام شد (آذرماه 99)

بهمن موتور شرایط فروش نقدی جدید پیکاپ دو کابین کاپرا را اعلام کرد. این شرایط فروش در روز دوشنبه 17 آذرماه فعال خواهد شد و از ساعت 9 صبح تا 18 متقاضیان می‌توانند این خودرو را ثبت‌نام کنند. قیمت اعلام‌شده برای این خودرو 495 میلیون و 700 هزار تومان است و خودرو در مدل 99 و در هفته سوم دی‌ماه تحویل داده می‌شود. تنها رنگ موجود برای سفارش سفید است.

نکات مهم در زمان ثبت نام :

بر اساس این اطلاعیه ثبت‌نام فقط اینترنتی بوده و فقط از طریق نشانی https://bahman.iranecar.com/ مشتریان اقدام به ثبت‌نام خودرو موردنظر خودنمایند؛ همچنین این خودروها فاقد حق صلح هستند. در ضمن محدودیت کد ملی نیز اعمال‌شده و امکان ثبت‌نام برای هر کد ملی یا شناسه ملی یک دستگاه خواهد بود.

خودرو رنگ مدل زمان تحویل قیمت فروش نقدی
پیکاپ کاپرا دو کابین سفید 99 دیماه 495.700.000 تومان

 

>> کاپرا دو کابین

خودرو کاپرا توسط کمپانی چینی زد ایکس اتومبیل تولیدشده است که ازنظر طراحی یک کپی از نیسان پیکاپ نسل قدیم محسوب می‌شود در قسمت پیشرانه نیز از تکنولوژی میتسوبیشی ژاپن استفاده کرده است.

پیکاپ دو کابین کاپرا به یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند حداکثر 130 اسب بخار و 205 نیوتن متر گشتاور را تولید کند که تمام این قدرت توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی به چهار چرخ خودرو منتقل میشود. وزن خالص این خودرو 1720 کیلوگرم است.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا