مکمل بنزین
خبرداخلی

آغاز شماره‌گذاری محصولات رنو شرکت پارس خودرو

چندی پیش بود که پس از آغاز تولید دیرموقع محصولات رنو شرکت پارس خودرو، گویا سازمان استاندارد اجازه پلاک گذاری این خودروها را به پلیس راهور نداده بود. اما بالاخره و پس از مدتها، سازمان استاندارد راضی شد تا خودروهای رنو تولیدی در پارس خودرو، با مدل 98 پلاک شوند و همچنین برخی مدلهای سال 99 با تغییر سال تولید و برگشت به سال 98، اجازه پلاک را گرفتند.

رنو ساندرو

اما دیروز و درحاشیه مراسم قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده محصولات سایپا، مجید باقری قائم‌مقام فروش محصولات سایپا، گفت که امروز بخش زیادی از فروش را محصولات زامیاد پوشش داده است و بسیاری از افراد این سوال را داشتند که چرا خودرو‌های پیش فروش شده پلاک نمی‌شوند و مجدد ثبت نام انجام می شود که باید بگوییم مشکل پلاک شدن محصولات رفع شده است.

همچنین قائم مقام فروش محصولات سایپا با بیان اینکه یکی از مشکلات تحویل مربوط به خودرو‌های ساندرو بود، گفت: از فردا شماره گذاری خودرو‌های ساندرو آغاز می‌شود و مشکل پلاک نشدن رفع شده است.

باقری افزود: طرح پیش فروش را در هفته آینده مجدد برگزار خواهیم کرد. خودرو به خوبی تولید می‌شود و روند عرضه متناسب است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا