مکمل بنزین
خبر

تکلیف خودروهای بدون معاینه فنی در مناطق قرمز کرونایی مشخص شد

مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور یعنی آقای سعید قیصر گفت: خودروهای بدون معاینه فنی در مناطق قرمز و نارنجی در ادامه اجرای طرح منع تردد جریمه نخواهند شد.

همچنین سعید قیصر افزود: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونا و همچنین ادامه آن در مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی همه دوربین‌های متصل به سامانه سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی خودرو فنی کشور) در این مناطق که خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه می‌کردند، قطع‌شده و جریمه برای آنها اعمال نخواهد شد.

وی ادامه داد: در صورتی که از سوی پلیس و همچنین ستاد مقابله با کرونا تغییر وضعیت این مناطق اعلام شود و پلیس هم بخواهد اعمال قانون کند دوباره دوربین‌ها به مدار سامانه سیمفا متصل خواهد شد.

قیصر تأکید کرد: با توجه به اینکه محدودیت تردد در مناطق قرمز و نارنجی راداریم ضرورتی برای مراجعه مردم و دارندگان وسایل نقلیه برای اخذ معاینه فنی خودرو وجود ندارد و مردم اطمینان داشته باشند طوری دوربین‌ها کارسازی شده که جریمه از بابت نداشتن معاینه فنی برای آنها صادر نشود.

مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: اکنون 530 مرکز معاینه فنی خودروها در کشور داریم که نزدیک به 100 مرکز در کلان‌شهرها مثل تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و… فعال هستند.

بر اساس این گزارش، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته (شنبه) گفت: با فوت 232 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در 24 ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان قطعی این بیماری در کشور به 51 هزار و 728 نفر رسید.

سیما سادات لاری افزود: در حال حاضر 34 شهرستان در وضعیت قرمز، 260 شهرستان نارنجی و 154 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا