مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت پژو 207 اتوماتیک پانوراما توسط ایران خودرو مشخص شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو احتمالاً طی هفته پیش رو دعوت‌نامه های خودرو پژو 207 پانوراما اتوماتیک را برای مشتریان این خودرو ارسال خواهد کرد و طبق ادعای منابع خبری، این خودرو در دعوت‌نامه تسویه‌حساب خود اختلاف قیمت بیش از 50 میلیون تومانی نسبت به نسخه دستی خواهد داشت.

اما نکته مهم این خبر، تسویه‌حساب متقاضیان پژو 207 پانوراما اتوماتیک با موعد تحویل تابستان 99 طی هفته جاری صادر خواهد شد و گفته می‌شود که دعوت‌نامه این خودرو باقیمت 252 میلیون تومانی صادر می‌شود، این در حالی است که نسخه دنده‌ای این خودرو در تابستان برچسب قیمتی 152 میلیون تومانی خرده بود و اصلاً مشخص نیست که 100 میلیون اختلاف نسخه اتوماتیک و دستی این خودرو در تابستان به چه علتی است و ایران‌خودرو قیمت گیربکس 4 سرعته قدیمی و چینی هندی این خودرو را با مشتریان ایرانی چند حساب کرده است؟

در انتها باید گفت که آیا بهتر نیست سازمان دیگری که حمایت مصرف‌کننده را هم در نظر می‌گیرد به قیمت‌های اعلامی خودروسازان نظارت داشته باشد؟ آیا آشکار نیست شورای رقابت به مدیریت رضا شیوا هر چیزی را که خودروسازان می‌خواهند به خودروسازها می‌دهد و اصلاً جوانب حمایت از مصرف‌کننده را در نظر نمی‌گیرند؟ تمام این عوامل باعث ایجاد تورم و آشفته شدن بازار خودروی ایران و کالاهای اساسی می‌شوند و امیدواریم مسئولین رده‌بالای حکومتی و کشوری، فکری به وضعیتی که بعضی مسئولین بی‌فکر انجام می‌دهند بکنند و مانع بعضی از تصمیمات غلط بعضی از آقایان شوند.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. ماشین پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک سری اول تحویل تیر بوده است. این در حالی است که در شهریور ماه اولین سری ۲۰۷پانوراما دستی ۱۵۶ میلیون و دناپلاس توربو اتومات؛ ۲۵۲ میلیون قیمت گذاری شد. الان با ۶ ماه تاخیر با این قیمت بالای 252 میلیون ماشین را میخواهند تحویل بدهند؟!!!!

    1. والا ما هم در اعتراض کردیم که چه سیاستی هست که تا وقتی بازار خودرو در مرحله رکود و ریزش قرار میگیره خودرسازها ماشیناشون رو جوری گرونن مکنند که باعث افزایش قیمت کلیه خودرو ها … شوند

  2. با سلام و احترام
    یک انتقاد داشتم نسبت به شرکت ایرانخودرو لطفا پیگیری کنید ما دیگه صدامون به هیچ جا نمیرسه غیر از شما
    بنده پارسال یک ماشین 207 اتوماتیک ثبت نام کردم و مبلغ اولیه رو پرداخت کردم. دعوتنامه من برای تیر امسال بوده که قیمت دعوتنامه در تیر مبلغ 157 میلیون بوده.تا همین الان هیچ دعوتنامه ای جهت اخذ خودرو از ایرانخودرو برای بنده ارسال نشده و زمزمه هایی هست مبلغ دعوتنامه جدید حدود 240 میلیون هست
    چرا بنده که تاریخ تحویل خودروم تیر بوده و باید حدود 157 میلیون پرداخت کنم و ماشین به دستم برسه الان بعد از چندین و چند ماه تاخیر باید مبلغ 240 میلیون پرداخت کنم؟
    خواهشا این ظلم بزرگ رو به گوش مسئولین برسونید خیلی ها این مشکل رو دارن. لطفا پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا