مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

توضیح ایران‌خودرو در خصوص روشن نشدن تارا در مراسم رونمایی!

همانطور که می‌دانید در مراسم بازدید وزیر صمت از خودروی تارا و رونمایی از آن، اتفاق جالبی رخ داد! هنگامی که مسئولین برنامه رونمایی در نظر داشتند تا خودرو جدید و ملی را روشن کرده و آن را استارت بزنند، این اتفاق نیافتاد و باعث دستپاچگی و سردرگمی آنان شد و به جای آن درب صندوق عقب را بباز کرده و به سراغ نشان دادن ظرفیت آن رفتند!!!! فیلم این رویداد به سرعت در فضای مجازی وایرال شده و البته مطالب طنز بسیاری نیز در این خصوص بیان شد.

حال ایران خودرو به این اتفاق واکنش نشان داده و در بیانیه ای علت این رویداد را مشخص کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو در این خصوص نوشته است:

“روشن کردن خودرو در سالن موسوم به استایل محصولات ایران‌خودرو به دلیل بسته بودن فضا، ممنوع بوده و رعایت این موضوع به ویژه در حضور بازدیدکنندگان دارای اهمیت مضاعفی است.

در ویدئوی منتشر شده نیز مهندس حاضر در سالن استایل، به دستور مقام ارشد سالن، درحال باز کردن درب صندوق عقب خودروی تارا به منظور نمایش حجم بالای آن بوده و قصد روشن کردن خودرو را نداشته است. در همین حال خودروی دیگری بیرون از سالن استایل برای رانندگی توسط وزیر صمت آماده سازی شده بود.

تارا، محصول جدید ایران‌خودرو، نخستین خودروی ملی است که از تمامی استانداردهای ۸۵ گانه مصوب عبور کرده و در بهترین شرایط ایمنی و استانداردی آماده تولید انبوه است.”

پر واضح است که بروز این اتفاقات در محصولات ایران خودرو و سایپا بسیار بسیار عادی بوده و مردم ایران نیز کاملا این اتفاقات را از نزدیک حس کرده‌اند.

از تولید و تحویل پراید بدون دنده عقب گرفته تا محصول جدید ایران خودرو یعنی 207 با سقف شیشه‌ای که در زیر باران سقف شیشه ای آن چکه می‌کند!

کاش مسئولین این دو مونتاژ کار بزرگ به جای توجیهات عجیب و غریب برای مشکلات تولیدی خودشان، کمی بر روی کنترل کیفیت کار کنند! هرچند جایی که مسئول ارشد ایران خودرو معتقد است شورولت، تویوتا و فورد در مدل های 2018 تا 2020 از پژو 206 سی ساله ایران خودرو بهتر نیستند، هر آرزویی بر ما در حوزه خودرو حرام خواهد بود!

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واکنش آبدوخیاری ایران فرغون
    تارا ته خیار
    ماستی که ترش است از تغارش پیداست
    سه وُنیم بار مصرف نُه شبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا