مکمل بنزین
گوناگونخبر

رکورد فروش ماهانه اینفینیتی شکست

اینفینیتی با افزایش 22 درصدی فروش محصولاتش در ماه مارس سال جاری میلادی، توانست رکورد فروش ماهانه خود را بشکند. بخش لوکس کمپانی نیسان با افتخار گزارش ماهانه خود را منتشر کرده و خبر از فروش بیش از 24.900 هزار دستگاه از انواع مختلف تولیدات خود، در ماه مارس را داده است.

infiniti-q30-production

برای نخستین بار در طی 19سال گذشته این شرکت موفق به فروش 57.200 هزار خودرو در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی شده است. این مقدارفروش بهترین رکورد اینفینیتی در تاریخ این کمپانی بوده که 9 درصد از فروش Q1 در سال 2015 بیشتر است.

infiniti-q30-producti

بر همین اساس فروش خودروهای  اینفینیتی در چین با 14 درصد افزایش، به 3800 دستگاه رسیده است. در اروپا اینفینیتی موفق به فروش 3900 دستگاه از محصولاتش شده و در قاره آمریکا و کشورهایی نظیر ایالات متحده، کانادا، مکزیک و آمریکا جنوبی؛ 15.100 هزار دستگاه از تولیدات خود را بفروش رسانده است.

آقای Roland Krueger؛ مدیر کل کمپانی اینفینیتی موتور در این رابطه گفته است:« ما بسیار خوش حال هستیم که هم رکورد فروش ماهیانه خود را شکسته‌ و هم عملکردی عالی، در سه ماه ابتدایی سال داشته‌ایم. ما می‌توانی به این روند سرعت بخشیده و با افتتاح خط تولید خودروهای Q60 و QX30، میزان فروش خود را بیشتر کنیم.»

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا