مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

شرایط طرح تبدیل هایما S7 توربو به نسخه جدید و سایر محصولات ایران خودرو، اعلام شد

بالاخره و پس از انواع کش و قوس، گروه صنعتی ایران خودرو شرایط طرح جدید تبدیل خودرو هایما S7 توربوشارژ را اعلام کرد. طبق آن، دعوتنامه مشتریانی که این خودرو را با موعد تحویل شهریورماه 1398 ثبت نام کرده بودند، صادر شد. همچنین بهتر است بدانید که شرکت ایران خودرو، محصولات دیگری را نیز برای این طرح تبدیل اعلام کرده است.

هایما S7 توربو

اما در ادامه دعوتنامه خودرو هایما S7 توربوشارژ (۴ ایربگ) که موعد تحویلشان شهریورماه سال گذشته بود، صادر شده و مشتریان محترم، میتوانند نوع خودرو مطلوبشان را انتخاب کنند.

 

مطبق طرح منتشره، مشتریان با تطبیق خواسته خود، میتوانند خودرو مطلوبشان را از میان گزینه هایی مانند هایما S7 توربو پلاس، هایما S7 توربو (دو ایربگه) و پکیج دناپلاس توربو دستی بهمراه پژو 207 اتوماتیک سقف فلزی، انتخاب کنند. همچنین بهتر است بدانید که گویا موعد تحویل گزینه آخری، برای خودرو دناپلاس توربوشارژ دنده دستی 30 روزه بوده و پژو 207 اتوماتیک نیز 90 روزه اعلام شده است.

اما در ادامه و باتوجه به شرایط اعلامی، قیمت نسخه جدید خودرو هایما S7 توربوشارژ که با پسوند پلاس عرضه خواهد شد، 230 میلیون تومان و با موعد تحویل 30 روزه، خودرو هایما S7 توربوشارژ دوایربگه، با قیمت 202 میلیون و 614 هزار تومان و با موعد تحویل 15 روزه اعلام شده است. همچنین قیمت دناپلاس توربو دستی نیز 108 میلیون و 800 هزار تومان و پژو 207 اتوماتیک هم با قیمت 115 میلیون و 220 هزار تومان اعلام شده است.(قیمت ها براساس زمان ثبت نام انجام شده است)

شما مخاطبان پایگاه خبری چرخان، میتوانید در زیر تصاویر نسخه جدید خودرو هایما S7 توربوشارژ را مشاهده کنید.

 

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا