مکمل بنزین
گوناگونخبر

جک از سدان الکتریکی خود با نام iEV7 رونمایی کرد

90531_jac-novidades-3

کمپانی‌های چینی روز به روز در حال رشد هستند و از این سرعت پیشرفت نمی‌توان به سادگی گذشت. به‌نظر می‌رسد خودروسازهای چین از محصولات بی‌کیفیت که بسیاری از ایرانی‌ها به‌دلیل واردات و مونتاژ این خودروها دل خوشی از آن‌ها ندارند، دست کشیده‌اند و به سمت تولید خودروهای با کیفیت و سلامت قدم برداشته‌اند. شرکت خودروسازی جی ای سی (jac) از محصول جدید خود رونمایی کرد. این کمپانی چینی که محصولات خود را با نمایندگی کرمان‌خودرو در اختیار ایرانی‌ها قرار می‌دهد،توانسته با عرضه جک S5 و J5 در بین ایرانی‌ها محبوبیت پیدا کند. چرا که این محصولات کیفیت قابل قبول‌تری نسبت به دیگر خودروهای چینی برخوردار هستند.

iEV7 نام سدان الکتریکی جدید جک است، این خودرو علاوه بر این پیش نمایش قرار است در نمایشگاه پکن نیز، به‌طور کامل تر و مفصل‌تر در معرض دید قرار گیرد. iEV7 از لحاظ ابعادی،از طولی 4995 میلی‌متر، عرضی 1890 میلی‌متر، ارتفاعی 1503 میلی‌متر و فاصله بین دو محوری 2915 میلی متر برخوردار است. گفته می‌شود کابین و صندلی‌های iEV7 به گونه‌ای طراحی شده است که این امکان را به خریدار می‌دهد تا با تغییر دکوراسیون و جابه جایی صندلی‌ها فضای داخلی خودرو را به آنچه که می‌خواهد تبدیل کند. پیشرانه این خودرو از  چهار موتور الکتریکی تشکیل شده است، که می‌توانند به صورت ترکیبی، حداکثر قدرتی 148 اسب بخاری و گشتاوری 330 نیوتن متری را تولید کنند. این خودروی ۱۸۸۰ کیلوگرمی قادر است در ۱۱ ثانیه از سرعت صفر به صد برسد و حداکثر سرعتی در حدود ۱۶۰ کیلومتربر ساعت دارد. باتری لیتیومی این خودرو با یک بار شارژ این امکان را به شما می‌دهد تا حدود ۳۲۰ کیلیومتر مسافت را طی کنید. بدنه این خودرو از آلومینیوم و فیبر کربن ساخته شده است. این خودروی الکتریکی در ۲ رنگ سفید آبی و سفید سبز عرضه می‌شود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. این اشغالا رو نخرین بخدا محصول جمشید ارین به صرفه تر زیباتر و وقی تره

  2. متاسفم برای صنعت خودروی کشورم که طرح ie7 آقای جمشید آرین رو دو دستی تقدیم چینی ها کردن مرگ بر خینت کنندگان به این مملکت

  3. واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من؟!؟ آقای آرین کجایی بخدا من جای شما بودم تا حالا دق کرده بودم…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا