مکمل بنزین
رپورتاژ

مراسم‌های نوروز 1400 در هتل‌های آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای تفریحی و گردشگری کشور ترکیه به شمار می‌آید که دارای جاذبه‌های فراوان و مناظر حيرت‌انگيزی و جذابی می‌باشد. این کشور علاوه بر مکان‌های تاریخی فراوان به دلیل احاطه شدن با آب و دریا، آب و هوای خوبی هم دارد. در اين شهر بلوارهای زيبا با درختان نخل و لنگرگاه‌های آنچنانی خود نمایی می‌كنند. یکی از شهرهای خوش آب و هوای این کشور است که دارای طبیعت چشم نوازی است. آنتالیا یک شهر مهم در بخش شرقی ساحل مدیترانه به شمار می‌آید. این شهر روی یک زمین حاصل‌خیز واقع شده است و از نظر ارتفاعات پوشیده از برف نیز چیزی کم ندارد و جز اولین سکونتگاه‌های انسانی در ترکیه به حساب می‌آید. کشور ترکیه قاره اروپا و آسیا را به یکدیگر متصل می‌کند و همین امر یکی از چندین دلایلی محسوب می‌شود که کشور ترکیه دارای فرهنگ‌های متنوع و غنی‌ای است.

آب و هوای شهر آنتالیا با توجه به شرایط جغرافیایی که دارد، همواره مدیترانه‌ای بوده است و در تابستان‌ها،  این شهر دارای هوای آفتابی و زمستان‌ها معتدل و بارانی می‌شود. در این شهر برف به ندرت می‌بارد و به طور کلی می‌توان گفت آنتالیا دارای آب و هوای معتدلی می‌باشد و شما حتی اگر در سردترین ماه سال به این شهر زیبا سفر کنید، می‌توانید از سفر خود بیشترین لذت را ببرید.

سفر به آنتالیا در شرایط کرونایی

همیشه در نوروز فرصت بسیار خوبی بوده است که به یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه سفر کنید. آنتالیا یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور ترکیه به شمار می‌رود که به دلیل دارا بودن طبیعت زیبا و دلنشین، داشتن آثار تاریخی بسیار ارزشمند در دهه اخیر تبدیل به یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان شده است و بسیاری از گردشگران از اروپا و آسیای دور برای سپری کردن تعطیلات خود و داشتن تفریح و استراحت کردن به این شهر زیبای مدیترانه‌ای سفر می‌کنند. در آنتالیا فعالیت‌های گردشگری از ماه ژوئیه آغاز شده است. در طی شیوع ویروس منحوس کرونا، خدمات گردشگری ایمن و سالم تحت هماهنگی وزارت فرهنگ و جهانگردی، در محدوده برنامه صدور گواهی‌نامه گردشگری ایمن به تمامی مسافران و گردشگران این کشور ارائه می‌شود.

هتل‌های آنتالیا

با توجه به اینکه محدودیت‌های قرنطینه‌ای در ترکیه کاهش یافته‌اند، هتل‌های شهر آنتالیا نیز در سال جدید در حال آماده شدن برای پذیرش گردشگران و مسافران می‎شوند. ترکیه بدون قرنطینه و آزمایش به روی گردشگران از همه کشورها باز است. کلیه اتباع خارجی به شرط رعایت محدودیت‌های سفر و رعایت نکات بهداشتی می‌توانند به ترکیه سفر کنند. فقط غربالگری دما و بهداشت در فرودگاه مورد نیاز است .در قوانین جدید وضع شده که برای ورود به آنتالیا، نیاز به تست و ارائه نتیجه آزمایش کرونا می‌باشید. بیش از 90 درصد هتل‌های آنتالیا از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردارند و خدمات عالی را با هزینه‌های مقرون به صرفه به مسافران ارائه می‌دهند.

تورهای مسافرتی به آنتالیا

با نزدیک شدن به ایام عید و تعطیلات نوروز، مسافران آنتالیا را مقصد خود برای مسافرت در نظر می‌گیرند. تورهای نوروزی هر ساله به دلیل تقاضای بالا به شهرت بسیار زیادی در بین مردم رسیده است و بسیاری از علاقه‌مندان به سفر، از ماه‌ها قبل برای تعطیلات عید خود تورهای مورد علاقه‌شان را رزرو یا خریداری می‌کنند به علت موضوع بازار تقاضا، قبل از عید، قیمت‌ها افزایش بسیار زیادی را خواهند داشت؛ بنابراین اگر قصد دارید که تورهای نوروزی آنتالیا را برای ایام سال 1400 رزرو کنید، بهتر است از 2 الی 3 ماه قبل از عید اقدام کنید تا متحمل هزینه‌های بالا و گزاف نشوید. تور آنتالیا نوروز 1400 زمان بسیار مناسب و عالی می‌باشد که بتوانید همراه با آن، در بهترین هتل‌ها این شهر،  از جذاب‌ترین جاذبه های توریستی این مقصد دیدن کنید. از جمله بهترین هتل‌های آنتالیا می‌توان به هتل‌های 5 ستاره آسکا لارا در منطقه ساحلی لارا، مکس رویال کمر آنتالیا، هتل مکس رویال بلک، هتل ریکسوس پریمیوم بلک و هتل کالیستا همچنین اشاره کرد. این هتل‌ها تمامی امکانات رفاهی را دارا می‌باشند. نکته قابل ذکر این است که در طول سفر خود حتی نیاز به خارج شدن از آن‌ها را نخواهید داشت مگر این که قصد خرید داشته باشید یا کار بسیار ضروری داشته باشید. هتل‌های بسیاری هم هستند که خدمات خوبی را با قیمت‌های مناسب به مسافران این مقصد ارائه می‌کنند و این روزها پروازهای خارجی به آنتالیا توسط ایرلاین‌هایی انجام می‌گردد که باید بدانید که با توجه به زمان سفر شما متفاوت می‌شوند. در ضمن توجه داشته باشید که قیمت تور آنتالیا با توجه به نوع هتل مورد نظر، نوع ایرلاین و خدماتی که ارائه می‌شود متفاوت خواهد بود. در این راستا مسافران تور مورد نظر خود را از طریق آژانس‌های هواپیمایی رزرو می‌کنند. آژانس مسافرتی زیما سفر با ارائه تور آنتالیا، شرایطی مناسب برای مسافران فراهم کرده تا با کمترین هزینه، بتوانید بیشترین لذت را تجربه کنید. این آژانس یکی از آژانس‌های مورد اطمینان برای رزرو تور آنتالیا می‌باشد.

خدماتی که مسافران از این آژانس خواهند گرفت عبارت است از:

1- رزرو و اخذ بلیط هواپیما برای مسیرهای رفت و برگشت

2- ترانسفر فرودگاهی رایگان

3- رزرو بهترین و مناسب ترین هتل‌ها

4- لیدر فارسی زبان و کاملا مسلط

5-گشت شهری رایگان

6-صبحانه ، ناهار و شام رایگان

7- بیمه مسافرتی

مراسم نوروز1400 در هتل‌های آنتالیا

جشن باستانی نوروز، همواره برای تمام ایرانیان پر از شور و اشتیاق و همچنین جذابیت می‌باشد. امروزه بعضی از مردم تصمیم می‌گیرند که این تعطیلات را در کشورهای دیگر که فرهنگ غنی دارند و به ایران نیز نزدیکی دارند بگذرانند. هتل‌های آنتالیا یکی از مقصدهای مردم برای گذراندن نوروز می‌باشد. بسیاری از این هتل‌ها هم‌زمان با آغاز تعطیلات نوروزی، برنامه‌های بسیار جذابی را برای مسافران تدارک می‌بینند.

جشن نوروز و سفره زیبای هفت ‌سین در لابی اصلی هتل برپا می‌شود و همگان از دیدن آن به وجد می‌آیند. در هتل‌های آنتالیا هم‌زمان با شروع تعطیلات نوروزی، برنامه‌های مفرح و هیجان‌انگیزی را همچون برنامه موسیقی زنده ایرانی و ترک و همچنین بین المللی با حضور معروف‌ترین خواننده‌ها، غذاهای جذاب و خوشمزه، مسابقه، برنامه‌های طنز و… به ارمغان می‌آورند که ساعت‌های خوشی را برای شما رقم خواهد زد.

سعی کنید که تور آنتالیا و بخصوص این مراسمات باشکوه را از دست ندهید. سرو غذاهای محلی خوشمزه در هتل‌های آنتالیا، بدون شک یکی از بهترین تجربه‌های شما خواهد بود که نباید از آن غافل شوید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا