مکمل بنزین
خبرداخلی

شرایط ویژه فروش ام‌وی‌ام X22 مدل 1400 با اقساط 60 ماهه

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش ویژه کراس‌اوور ام‌وی‌ام X22 را اعلام کرد. شرکت مدیران خودرو فروش ویژه خودو ام‌وی‌ام X22 مدل 1400 را آغاز کرده و شرایط آن به متقاضیان اعلام شد.

بر این اساس خودرو کراس‌اوور ام‌وی‌ام X22 در دو تیپ لاکچری و اکسلنت اسپرت با شرایطی ویژه به فروش خواهند رسید. در این فروش ویژه مدل ام‌وی‌ام X22 مدل لاکچری که مدل پایه به حساب می‌آید، قیمتی برابر با 479 میلیون تومان دارد، همچنین مدل اکسلنت اسپرت نیز 497 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

طبق شرایط اعلام شده از طرف مدیران خودرو، میزان پیش پرداخت و تسهیلات به صورت منعطف به ترتیب حداقل 40 و حداکثر 60 درصد تعیین شده است.  متقاضیان پس از تعیین پیش پرداخت می‌توانند تعداد اقساط را از یک سال تا پنج سال انتخاب کنند، به این ترتیب حداقل اقساط 12 ماهه و حداکثر 60 ماهه است.

هر دو خودرو از طرف مدیران خودرو 3 سال یا 60 هزار کیلومتر گارانتی می‌شوند، سرویس اولیه نیز رایگان است.

ام‌وی‌ام X22 در دسته کراس‌اوورهای شهری کوچک قرار می‌گیرد، این مدل با ظاهر اسپرت و جذاب خود یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای چینی محسوب می‌شود. این مدل از پیشرانه 4 سیلندر خطی با ظرفیت  1500 سی‌سی و قدرت 105 اسب بخار بهره می‌برد. ام‌وی‌ام X22 در دو مدل گیربکس دستی و اتوماتیک تولید می‌شود.

این کراس‌اوور چینی دارای ویژگی‌های ظاهری و فنی فراوانی است که آن را به یک خودرو اسپرت و جوان پسند تبدیل می‌کند، ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به طراحی چراغ، سپر و دیفیوزر اسپرت، رینگ و چرخ‌های 16 اینچی، سانروف برقی، تودوزی دورنگ اسپرت، طراحی دو رنگ بدنه، نمایشگر 8 اینچی،  سیستم تهویه اتوماتیک، ترمز ABS و EBS همچنین باربند سقف اشاره کرد.

تیپ اکسلنت اسپرت X22 ویژگی‌های کامل‌تری دارد و البته قیمت آن نیز بیشتر است، در این مدل سقف رنگ مشکی دارد و گیربگس آن اتوماتیک است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا