مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبر

شرایط فروش خودرو فردا SX5 مدل 1400 اعلام شد

در آستانه سال نو شمسی، شرکت خودروسازی فردا شرایط فروش خودرو فردا SX5 مدل 1400 را اعلام کرد. در شرایط جدید فروش کراس‌اوور فردا SX5، قیمت این خودرو با تخفیف 40 میلیون تومانی از 629 میلیون تومان به 589 میلیون تومان رسیده است.

شرکت خودروسازی فردا اعلام کرد که در شرایط فروش ویژه کراس‌اوور SX5، 50 درصد مبلغ معادل 294 میلیون و 500 هزار تومان، در هنگام ثبت نام به عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شود. سپس مشتریان باید 20 درصد قیمت خودرو را دو ماه پس از ثبت نام به مبلغ 117 میلیون و 800 هزار تومان پرداخت کنند. طبق اعلام شرکت فردا، خودرو فردا SX5 پس از ثبت نام در بازه 120 روزه تحویل داده می‌شود. به این ترتیب 30 درصد دیگر قیمت خودرو معادل 176 میلیون و 700 هزار تومان نیز در هنگام تحویل دریافت خواهد شد.

در شرایط فروش جدید کراس‌اوور فردا SX5 آمده که هزینه‌های مربوط به بیمه شخص ثالث، پرداخت‌های قانونی شماره‌گذاری خودرو بر عهده شرکت است، همچنین سود مشارکت فروش ویژه این خودرو 18 درصد خواهد بود که هنگام تحویل آن محاسبه شده و از پرداخت نهایی کسر می‌شود.

این خودرو پیش‌تر با نام دانگ‌فنگ به کشور وارد و حالا تحت عنوان فردا در بازار به فروش می‌رسد، کراس‌اوور فردا SX5 دومین محصول این شرکت خودروسازی است که با برند و لوگوی فردا وارد بازار می‌شود، تاکنون 30 درصد داخلی‌سازی کراس‌اوور SX5 بر عهده شرکت فردا بود اما چندی پیش اعلام شد که از مدل 1400، داخلی سازی این خودرو به 40 درصد خواهد رسید.

کراس‌اوور فردا SX5 از پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با استاندارد یورو 5 بهره می‌برد، این پیشرانه 121 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن‌متر گشتاور دارد. از آپشن‌های جذاب این خودرو می‌توان به گیربکس دوحالته، فرمان برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، سنسور فشار باد تایر، سانروف، مانیتور 8 اینچی، قابلیت‌های ایمنی کروز کنترل، کنترل پایداری و کنترل کشش و همچنین آینه تاشو برقی و سنسور پارک عقب اشاره کرد.

لازم به ذکر است که قیمت این خودرو با توجه به وجود رقبای بهتر همچنان بالا بوده و به نظر میرسد حتی با توجه به عدم وجود خریدار، این شرکت قصد کاهش قیمت این محصول خود را ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا