مکمل بنزین
برگزیده‌هاتحلیلیخبر

چه محصولاتی هم‌زمان با تحویل اولین سری از شاهین، توسط سایپا معرفی شد؟

روز گذشته بود که گروه خودروسازی سایپا، در مراسمی بصورت نمادین تحویل محصول جدید خود، یعنی شاهین را آغاز کرد. در این مراسم سوییچ، اسناد و خودرو ۳ نفر از مشتريان سايپا تحويل داده شده و همچنين ۱۰ دستگاه خودروي شاهين كه فاکتور فروش آن همزمان با عید سعید مبعث صادر شده بود، تحويل خريداران شد. هم‌چنین گویا براساس نظام جدید کیفیت سنجی محصول، سایپا خودرو شاهین را با گارانتی سه‌ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش تحویل مشتریان می‌دهد.

در این دوره که سایپا، شاهین را با تیپ G به مردم عرضه کرد، شاهد وجود امکاناتی چون فرمان برقی، سانروف، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم پايش فشار باد تايرها، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نشانگر دمای بيرون، سانروف، مولتی مدیا ۷ اینچ، دوربین دید عقب، نشانگر تعویض دنده، چراغ هدایت تا درب منزل، مجهز به سیستم های BAS ،ABS،EBD و سیستم هشداردهنده ضدسرقت هستیم.

اما جدا از مسئله تحویل خودرو شاهین، شرکت سایپا قرار بود تا خودرو جدید اطلس را نیز با حضور وزیر صمت رونمایی کند که بدلایلی از جمله ناتوانی در حضور در مراسم مذکور، رونمایی این خودرو جدید، گویا به سال آینده موکول شده است. البته براساس برخی اخبار، این بی‌نظمی‌هایی که در مراسماتی چون رونمایی محصولات جدید خودروسازان رخ میدهد، برای چندمین بار اتفاق افتاده است.

همان‌طور که گفته شد، سایپا بدلیل حاضر نشدن وزیر صمت در مراسم رونمایی اطلس، زمان رونمایی را به وقتی دیگر موکول کرد. اما در همین مراسم تحویل نمادین شاهین، چندین اتفاق نیز افتاد. از جمله به نمایش گذاشتن نسخه جدیدی از خودرو ساینا اس که باتوجه به برچسب چسبانده شده برروی پلاک، معلوم شد که قرار است تا با پسوند SR تولید و عرضه بشود.باتوجه به اخبار واصله، تفاوت تیپ S با تیپ SR تنها در ظاهر خودرو بوده و شاهد تغییراتی مانند دورنگ شدن بدنه، افزوده شدن رینگ آلومینیومی، برچسب حالت اسپورت دربها و… هستیم.

اما خودرو دیگری که در کنار ساینا SR حضور داشت، همان کوئیک اتوماتیک بود که گویا دوباره بصورت رسمی به خط تولید سایپا برگشته است. این خودرو هم نسبت به نمونه اتوماتیک قبلی، تغییراتی مانند برچسب نوشته کوئیک، مشکی شدن پس زمینه قسمت وسط آمپر را داشته است.

اما در این مراسم، از اپلیکیشن مشتریان گروه خودروسازی سایپا نیز رونمایی شد. این اپلیکیشن با هدف تسهیل و تسریع در دسترسی مشتریان سایپا به سرویس‌های مختلف راه‌اندازی شده و مزاياي متعددي را دارد كه بخشي از آن شامل ثبت درخواست و شکایت مشتریان با امکان پیگیری، نوبت‌دهی اینترنتی با امکان مشاهده نمایندگی های نزدیک به مشتری و مسیریابی از روی نقشه و درخواست امداد به صورت آنلاین و امکان ردیابی امدادگر است.

امکان رویت وضعیت درخواست خرید مشتری و همچنین امکان استعلام وضعیت سند خودرو، دسترسی آنلاین به بخشنامه‌ها و شرایط فروش، دسترسی به مشخصات محصولات، سوابق بیمه‌ای و همچنین اطلاعات پرونده‌های لیزینگ مشتریان از ديگر ويژگي‌هاي نرم‌افزار تلفن همراه مشتريان گروه خودروسازي سايپا است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اقا كاشكي عكس كوييك اتومات جديد رو ميزاشتيد هيچ جا عكسش رو پيدا نكردم كه رونمايي شد ميخواستم از رو عكس ها كيفيت كونتاژ و اينتريور رو ببينم چقدر فرق كرده رو خط پارس خودرو اومده و اينكه اي سي يوش چي شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا