مکمل بنزین
برگزیده‌هابررسیتماشاخانه

تست خاص: بررسی ویدیویی SWM G01

پس از آنکه بررسی هایما S7 توربو و چری تیگو 5 را منتشر کردیم، حال به سراغ یکی دیگر از محصولات جدید و ناشناخته کشورمان یعنی SWM G01 آمدیم، خودرویی که به عنوان جایگزین محصولات بیسو توسط سیف خودرو معرفی شد و وظیفه فروش انحصاری آن بر عهده خسروانی خودرو قرار دارد.

همچون قبل، تلاش کردیم تا یک نقد منصفانه را انجام دهیم، چرا که متاسفانه درصد بسیار زیادی از بررسی‌هایی که امروزه در میان رسانه‌های مختلف و به‌خصوص برای خودروهای تازه وارد انجام می‌گیرد، به سفارش و یا پشتیبانی عرضه کنندگان این خودروها در داخل کشورمان تهیه شده و برای همین از واقعیات موجود تا حد زیادی به دور هستند.

در واقع کاربران با مشاهده اکثر ویدیوهای به اصطلاح بررسی، قادر به دریافت اطلاعات واقعی و به دور از تعصب و جانبداری نیستند و آن چیزی را می‌بینند که نمایندگی و عرضه کننده آن محصول، دوست دارد تا بیان شود. این بررسی‌ها اغلب با حذف یا کمرنگ نشان دادن معایب و بولد کردن مزایا به نمایش درمی‌آید و حتی گاهی به جز بیان یک سری ویژگی‌ها و مشخصات به همراه تصاویر رنگارنگ و جذاب بصری، چیز خاصی برای ارایه ندارد.

نتیجه چنین مدل از بررسی، باقی ماندن مشتری در تاریکی و حتی بدتر از آن، سوق دادنش به سوی مسیری اشتباه بوده که در پایان می‌تواند منجر به یک انتخاب اشتباه در خرید شود، مساله‌ای که با توجه به قیمت بسیار بالا و عرضه محدود خودرو در کشورمان، تبعات جبران ناپذیری برای مصرف کننده نهایی خواهد داشت.

حال بدون هیچ حرف و حدیث اضافه، از شما دعوت می‌کنیم تا به تماشای ویدیوی بررسی اس دبلیو ام جی صفر یک بنشینید و این را بدانید که این تست خاص، به‌صورت کاملا مستند و واقعی تهیه شده و با پشتیبانی شما عزیزان، به سراغ محصولات دیگر هم خواهیم رفت.

این ویدئو با همکاری پیج اینستاگرامی سالار ریویوز انجام شده است: salar.reviews@

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

‫17 دیدگاه ها

  1. منصف بخوایم باشیم ماشین بسیار خوشکلیه که البته بخاطر شرایط بد بازار ایران هر ماشین جدیدی حسابی نظرها رو جلب میکنه. ماشالا دریای آپشنم هست و تنها نگرانیش واسه قطعاتشه که اگر ساپورت بشه ماشین خیلی خوبیه

  2. واقعاً ماشین به دردنخوریه. معلوم نیست کی داره تو جهان تولیدش می‌کنه. بزرگوارانی که میگن ایتالیا هستش، پس چرا پیج رسمی موتور سیکلت Swm ایتالیا، یدونه عکس هم از این ماشین رو نمی‌ذاره!!:)

  3. ویدیوهاتون خیلی انتقادیه . البته این یکی رو نسبت به دو تا قبلی کمتر کوبیدین اما اینکه واقعیات رو میاین نشون میدین خیلی خوبه . لطفن ماشینای ایران خودرو و سایپا هم با این روش برین

  4. واقعا تو این رنج قیمت ماشین ارزنده ای هست
    البته مدل اسپورتش با حدود ۱۰۰ ملیون قیمت بالا تر ولی به لطف طراحی شیک ترش هم میتونه گزینه مناسبی باشه
    با این مبلغ باید توسان ۲۰۱۲ خرید . طبعا این ماشین بهتره

  5. این به گرد کوپا نمی‌رسه. اولاً همینجوریش تعداد کوپا مونتاژی بیشتر از SWM هستش تا حالا. ثانیا خدمات پس از فروش کوپا هم به مراتب بیشتر از G01 هست.

  6. به نظرم اینو بدید اسب بخار ، یه طوری بررسی میکنه براتون فکر میکنید سوار لامبورگینی شدید! اونم بدون پول ها؛ مدیونین فکر کنید پول میگیرن تا تعریف کنن

  7. خیلی ایراد میگیری داداش
    ماشینای ایران همشون ایراد وارده ولی تو از همه چی ایراد میگیری و ایراد گرفتنت قشنگ میره رو مخه ادم

  8. ماشین بدرد نخوریه ؟؟؟
    بعله از دید کسی که x4 زیر پاشه بدرد نخوره( که البته ب نسبت قیمتش ارزش خریدش از همون x4 هم بیشتره )
    ولی متاسفانه وقتی بعضیا که تیگو و جک و … دارن نمیخوان قبول کنن از نظر کیفیتی . قیمتی . آپشن . تیپ و فیس .
    ۴_۰ از swm عقبن

  9. مهم نیست این ماشین از رقیباش سرتره مهم اینه که رقباش صاحاب دارن، سیف خودرو سوبارو رو با خاک یکسان کرد چه برسه به این برند بی نام و نشان،بهترین برندهای چینی تو ایران ضعیف ترین متولی ها رو داشتن، برندهای خوبی مثل جیلی، سایک، ام جی، بایک.دلیلشم واضحه اونها اعتبار برندشون خراب نمیکنن و زیر بار هر شرایطی نمیرن

  10. سلام
    تست خوبی بود از تیگو۷ اسم بردید به عنوان رغیب لطفا تست تیگو۷ رو هم بزارین توی سایت. برای مقایسه مورد خوبی هست

  11. این همه ایراد میگیری برو از تیبا ایراد بگیر عقبش انقدر شوتی شده همچی معلومه ظاهر تیبا آشغاله اصلن استاندارد نیست بنظرم G01 بهترین ماشینه در آینده بهتر از ماشین هایی مثل هایوندا و کیامیشه

  12. نقد و بررسیتون خوبه نمیشه گفت عالیه کم کاستی هایی هم داره ولی من تمام نقد بررسی های خارجیو ایرانیو میبینم از لحاظ کمک به مشتری واقعا خوبه مخصوصا وقتی ایرادات ریزو میگین که کسی اشاره نکرده مثل درزای ماشین ولی مثلا نیاز نیست بیاین چیزای رو کاغذ رو بگین که شما کمتر این کارو میکنین و خیلی خوبه تکرار گویی نکنین مثل چرا همه چیش رو ال سی دی تو بررسیاتون چند دفعه گفتی من خودمم خوشم نمیاد ولی سلیقه ایه چیزی نیست که به عنوان ایراد بشه گفت و هی تکرار کرد و تازه خود مشتری چش داره میبینه دکمه نداره ال سی دی بزرگ داره از لحظ فیلم برداری و کیفیتش جای کار داره مثلا همون لحظه که بررسی کننده داره یه جایی رو توضیح میده همون لحظه هم بایدتصویر اون بخشو نشون بدین نه حتی با یک ثانیه تاخیر ولی کیفیت صداتون خوبه من که به شخصه حاضرم طرف که داره بررسی میکنه با شلوارک بیاد ولی حرف حق بزنه شما هم به نظرم لازم نیست با کت کفش مجلسی بیای لباس اسپرت یا ساده بپوش هم خودت راحت تری هم بیشتر به نقد و بررسی میخوره وقتی اول دیدم گفتم طرف میخواد بره مهمونی یا نقد بررسیه بعد که نگاه کردم حرفات به دلم نشست چیزایی که به نظرم بیشتر نیاز به توجه داره 1.دکمه های تنظیم صندلی و گودی کمر 2.کیفیت ال سیدی و تاچ و سرعتش اندروید بودنش 3.آیا صندلی های ردیف عقب قابلیت تاشو دارن اگر دارن کاملا میخوابن که یه فضای تخت رو تشکیل بدن یا نه که برا خیلیا مهمه و تو تست بررسی های خارجی هم اکثرا این مورد رو میگن برای کراس اور و یا شاستی بلند ولی تو ایران کمتر مورد دیگه ایم به ذهنم رسید براتون کامنت میکنم اگر ایرادیم میگیرم امیدوارم ناراحت نشین من کلا نظر نمیزارم ولی اینبار چون دیدم راهتون درسته خواستم کمکی کرده باشم با کیفیت بیشتر ادامه بدین میدونم خیلی سخته و فقط رو عشق به خودرو کارتون و کار پر زحمتی دارین امیدوارم موفق باشین و خودرو های بیشتری رو بررسی کنین حتی خودرو های کارکرده هم به نظرم مخصوصا تو بازار ایران جذابیت داره در کل متشکر از کل عوامل سایت چرخان برای این بررسی من به نظرم اگر کمی غنی تر بشین میتونین خیلی قوی تر و پر مخاطب تر از اینی هم که هستین بشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا