مکمل بنزین
گوناگونخبر

BYD در میان 100 کمپانی تاثیرگذار جهان قرار گرفت

مجله مشهور تایمز در جدیدترین شماره خود، چهار خودروساز را در میان ۱۰۰ کمپانی تأثیرگذار در سراسر جهان آورده است. این شرکت ها شامل BYD، GM، تسلا و فولکس واگن می‌شوند. شرکت جنرال موتورز به دلیل فعالیت پررنگ و تلاش برای آینده حمل و نقل پاک در دسته تایتان و مری بارا، مدیرعامل شرکت، به عنوان یکی از رهبران تأثیرگذار روی جلد مجله قرار گرفته است. از سوی دیگر، تسلا با قرارگیری در دسته Disruptors، به عنوان شرکتی جوان و رهبر در حوزه انرژی تجدیدپذیر برقی معرفی شده است. کمپانی بزرگ فولکس واگن در دسته رهبر در میان ۱۰۰ شرکت تأثیرگذار جهان قرار گرفته است. به گفته مجله تایمز، این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ در فروش خودروهای برقی از جنرال موتورز و تسلا پیشی بگیرد.

شرکت BYD چین که در سالیان گذشته در تحقیق و توسعه سیستم حمل و نقل الکتریکی و باتری نقش پررنگی را در سراسر جهان ایفا کرده، در دسته بندی شرکت های نوآور مجله تایمز قرار گرفته است. مجله تایمز در این مقاله به بررسی شرکت هایی که در شکل گیری آینده جهان نقش دارند و معرفی رهبران تأثیرگذار این شرکت ها پرداخته است. ۱۰۰ کمپانی یادشده در مقاله، از کسب و کارهای مختلف شامل حوزه سلامت، سرگرمی، حمل و نقل، فناوری و… انتخاب شده اند.

در کنار بی وای دی، شرکت‌های مشهور دیگری همچون آدیداس، نتفلیکس، تیک تاک، مدرنا و NVIDIA نیز در فهرست نوآوران قرار گرفته‌اند. مجله تایمز از نقش چشمگیر بی وای دی در تولید اتوبوس‌های برقی در اروپا و آمریکا و طراحی اولین لوپ حمل و نقل تمام برقی اتوبوس در ژاپن یاد کرده و در نهایت، به رشد ۳۰۰ درصدی سهام این شرکت در یک سال اخیر در بورس هنگ کنگ اشاره داشته است. استلا لی، مدیر ارشد بی وای دی آمریکای شمالی، در واکنش به مقاله مجله تایمز اذعان کرده که مفتخریم که تایمز از بی وای دی به دلیل حضور و همکاری گسترده در سیستم حمل و نقل جهانی یاد کرده است. شرکت بی وای دی با ایجاد فناوری نوآورانه در خودروها، اتوبوس ها، کامیون ها، لیفتراک ها و سیستم ریلی ضمن ایجاد عناوین شغلی جدید، مبارزه با تغییرات آب و هوایی را نیز مدنظر قرار داده است. خرسندیم که به عنوان رهبر و کمپانی نوآور شناخته شده‌ایم.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا