مکمل بنزین
گوناگونخبر

تکذیب تولید کانسپت مفهومی RX-Vision تا سال 2020

معرفی کانسپت مفهومی RX-Vision توسط کمپانی مزدا، علاقه‌مندان فراوانی جذب این کمپانی کرد. علاقه‌مندان تصور می‌کردند که به زودی خودروی مذکور به تولید خواهد رسید و آنها شاهد قدرت‌نمایی RX-Vision می‌شوند.

اما مدیر اجرایی مزدا، آقای Yuji Nakemine گفته است: «طرح مفهومی RX-Vision تنها یک رویا برای بازار آینده خودرو بوده و در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تولید انبوه آن نخواهیم داشت.»

d4

آقای Nakemine می‌گوید که مزدا، فعلا  تمرکز خود را بر روی تولید مدل‌های فعلی قرار داده و در صورت به دست آوردن سودکلان و سپس استخدام مهندسین بیشتر، می‌توان درباره تولید یک طرح مفهومی و چشم‌اندازهای آن صحبت کرد. بنابر این هواداران مزدا نباید به شایعات توجه کرده و به آنها دامن بزنند.

به این ترتیب مزدا رسما تولید مدل RX-Vision را به دلیل بهره‌وری پایین و هزینه فراوان رد می‌کند. پیش از این تصور می‌شد که خودروی مذکور، در سال 2020 و هم زمان با صدمین سالگرد کمپانی مزدا، با یک موتور توربو شارژ  و با توان 400 اسب‌بخار رونمایی خواهد شد.

براساس شایعات، در سال 2020 خودرویی به نام RX توسط مزدا رونمایی می‌شود. جالب اینجاست که مزدا، موتوری 400 اسب‌بخاری را به ثبت رسانده، ولی اطلاعات آن را فاش نمی‌کند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا