مکمل بنزین
گوناگونخبر

با پیکاپ شش چرخ جدید مرسدس بنز آشنا شوید

تولید مرسدس بنز X کلاس در همین ماه پایان میابد اما تیونرها هنوز هم نشان می‌دهند که می‌توان از این پیکاپ ناموفق آلمانی چیزهایی وحشی ساخت. یکی از مصادیق این موضوع، این X کلاس شش چرخ است که اخیراً در هلند فروخته شده است.

این پیکاپ چشمگیر بر اساس مدل X350d معمولی ساخته شده اما چون مالک قبلی آن چیزی منحصربه‌فرد می‌خواست، یک شاسی سفارشی برای خودرو طراحی شده که امکان نصب محور سوم و دو چرخ اضافی را فراهم کرده است. علاوه بر این، برای نصب چرخ‌های جدید با لاستیک‌های آفرودی بزرگ‌تر، کیت افزایش ارتفاع 10 سانتی‌متری هم برای X کلاس در نظر گرفته شده است.

این X کلاس شش چرخ که تنها یک دستگاه از آن ساخته شده است، در ظاهر نمای جذاب و چشمگیری دارد زیرا بدنه آن با رنگ قهوه‌ای متالیک ویژه‌ای رنگ‌آمیزی شده و در جلو و عقب هم به سپرهای کرومی مجهز شده است. بچه گلگیرهای مشکی مات، لوله‌های فلزی در طرفین قسمت بار و ریل‌های روی سقف هم از دیگر ویژگی‌های ظاهری این پیکاپ شش چرخ هستند. برای قسمت بار پیکاپ کاوری فولادی با الگوی لوزی شکل در نظر گرفته شده و درب پشتی هم با نوشته 6 Wheeler تزئین شده است.

داخل این X کلاس شش چرخ اما تا حد زیادی دست‌نخورده باقی‌مانده و در آن صندلی‌های چرمی مشکی‌رنگ و تریم نقره‌ای‌رنگ به چشم می‌خورد درحالی‌که نشان 6 Wheeler هم روی داشبورد در سمت شاگرد دیده می‌شود. پیشرانه این خودرو نیز تغییری نداشته و همان 3 لیتری توربودیزل V6 مدل X350d است که 255 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به هر شش چرخ منتقل می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا