Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بی وای دی تانگ به گمرکات ایران رسید

هفته گذشته بود که اخباری مبنی بر واردات دو دستگاه خودرو بی وای دی تانگ توسط شرکت کارمانیا منتشر شد که این شرکت قصد داشت تا با واردات این خودرو به کشور، آزمایشات فنی و تطبیقی را آغاز کند. اما دقایقی پیش تصاویری از ورود این خودرو به گمرکات کشور، بدستمان رسید که روشن بودن آینده را نشان میدهد.باتوجه به تصویر فوق، میتوان فهمید که گفته چرخان مبنی بر ورود نسخه پایه بی وای دی تانگ به ایران صحیح بوده است. باتوجه به روند بازاریابی شرکت کارمانیا، میتوان به این نکته رسید که احتمالا و باتوجه به بالا بودن قیمت خودرو تانگ، کارمانیا گزینه های ارزانتری هم برای حواله داران معوق این شرکت در نظر گرفته تا درصورت عدم توانایی تکمیل وجه، حواله داران محصولات ارزانتر را انتخاب کنند.

باتوجه به اینکه کارمانیا به حواله داران اعلام کرده بود که تا اواخر اردیبهشت ماه امسال تکلیف خودرو جدید مشخص خواهد شد، احتمالا در چند روز آینده باید منتظر اطلاعیه های جدید این شرکت باشیم.

اواخر سال گذشته شرکت کارمانیا از عرضه محصول برقی سودا eK1 خبر داده بود. روز گذشته هم به موازات موضوعات دیگر، این شرکت اعلام کرد که قرار است تا بزودی محصولات برند کیتون موتور را در ایران عرضه کند. باتوجه به مشخصات هر سه خودرو سودا eK1، کیتون V60 و EX80 میتوان نتیجه گرفت که تنها گزینه بی وای دی تانگ، ارزش درخواست حواله داران برای تحویل خودرو است.

حال باید منتظر ماند و دید تا شرکت کارمانیا بالاخره پس از سه سال معلق بودن وضعیت حواله داران، چه روندی را برای تحویل خودرو و جلب رضایت مشتریان انجام خواهد داد.

معرفی کوتاه

باتوجه به حضور نسخه 2 لیتری تانگ در ایران، بهتر است بدانید که موتور این خودرو باتوجه به فناوری GDI و با اتصال به گیربکس 6 سرعته دوکلاچه، توانایی تولید 205 اسب بخار، قدرت و 320 نیوتن متر، گشتاور را دارد. اینطور که برند سازنده اشاره کرده، شتاب صفر تا صد BYD TANG حدود 9/2 ثانیه است. از امکانات این خودرو میتوان به رادار نقطه کور و هشدار خروج از خط، جک برقی صندوق عقب به همراه اتوترانک، سنسور نور و باران، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سامانه نور بالای اتوماتیک، دوربین 360 درجه، رادار پیشگیری از تصادف و کروز کنترل هوشمند (در تیپ فول)، 7 نفره، تنظیم برقی صندلی های ردیف اول به همراه حافظه صندلی راننده، سقف پانورامیک، مانیتور لمسی چرخان، آمپر دیجیتالی، تهویه مطبوع سه کاناله، 6 ایربگ، سیستم پایش خودرو در سراشیبی و… اشاره کرد.

 

6 دیدگاه
  1. علی می گوید

    واقعاً ماشین عالی هستش

  2. موسوی می گوید

    تحفه‌ای جدید

  3. سعید می گوید

    بهترین خودرو چینی

  4. علی می گوید

    امیدوارم کارمانیا قضیه این ماشین رو مثل بی وای دی اس ۷ نکنه !

  5. AHMAD می گوید

    خطاب به آقای موسوی که میگن تحفه ای جدید باید بگم BYD یکی از برند های مطرح جهانه که مجله تایمز اسم این شرکت رو در میان ۱۰۰ کمپانی تاثیرگذار در سراسر جهان آورده. همین خودرو الان داره توی کشور های حاشیه خلیج فارس فروخته میشه. اتوبوس های این شرکت معروف ترین و پرفروش ترین اتوبوس های برقی جهانه

  6. رضا می گوید

    حیف که کارمانیا از اعتبار این برند چند ساله برای پیش فروش و گرفتن پول از مردم سواستفاده می کنه و مشتری های نگون بخت حالا حالا ها باید در رویاهایشان ماشینشان را بسازند. من خودم ۳ سال پیش به حرفهاشون که می گفتند خط تولید اس۶ را دارند اعتماد کردم و بی وای دی اس۶ ثبت نام کردم به قیمت قطعی تحویل ۳ ماهه که در شهریور ۹۷ تحویل بگیرم ولی سه ساله که دایم دارند بهم دروغ میگن و میگن نسل این ماشین تو دنیا ور افتاده و نداریم بهت بدیم در صورتی که حتی مدل ۹۸ این ماشین هم تو بازار وجود دارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.