مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

شرایط فروش دوم FMC 511 باتوجه به تکمیل ظرفیت مرحله اول، اعلام شد

روز گذشته بود که با انتشار تصویر شرایط فروش محصول جدید شرکت خودروسازی فردا، یعنی FMC 511 طرح فروش این خودرو آغاز شد. اما اکنون و پس از گذشت یک روز از آغاز فروش خودرو 511، شاهد اتمام پارت اول و تکمیل ظرفیت این طرح فروش هستیم.

با این حال، گویا خودروسازی فردا تدابیری برای عرضه گسترده این خودرو داشته و اکنون دومین طرح از فروش محصول FMC 511 را اعلام کرد. در این شرایط فروش هم قیمت قطعی بوده و مانند طرح قبلی، قیمت 511 حدود 429 میلیون تومان است.

اما این‌بار شرکت خودروسازی فردا تحویل خودرو را 120 روز کاری اعلام کرده و افراد باید در هنگام ثبت‌نام، مبلغ 214 میلیون و 500 هزار تومان که نصف قیمت کل خودرو می‌باشد را به حساب شعبه سمنان بانک ملی این شرکت واریز کنند. پس از پیش پرداخت اول، مشتریان باید الباقی مبلغ را طی سه مرحله واریز کنند. لازم به ذکر است که شرکت خودروسازی فردا در این دوره از شرایط فروش، 18 درصد سود مشارکت در نظر گرفته و کلیه هزینه‌های بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری را نیز برعهده گرفته است.

فروش 511 تنها به صورت نقدی امکان پذیر بوده و مشتریان می‌توانند با حضور در نمایندگی‌های مجاز شرکت خودروسازی فردا، اقدام به خرید خودرو کنند. مدل سال خودرو براساس سال 1400 بوده و طیف رنگی نیز سفید، مشکی، نقره‌ای، آبی و قرمز است.

تصویر شرایط فروش جدید تحویل 120 روزه

معرفی کوتاه

فردا 511 دارای یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که به واسطه اتصال به یک گیربکس 5 سرعته دو کلاچه، توانایی تولید 105 اسب بخار، قدرت و 146 نیوتن متر، گشتاور را دارد. مصرف سوخت این خودرو به صورت ترکیبی 6.4 لیتر در ‌هر صد کیلومتر اعلام شده که این میزان مصرف سوخت تنها بوسیله بکار برده شدن سیستمی با نام سیستم هوشمند صرفه‌جویی در سوخت (STT) رسیده است.

سانروف، مانیتور لمسی به همراه دوربین دید عقب، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، سامانه کنترل پایداری، پایداری، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر کوچک (کامپیوتر سفری) در داخل آمپر، تهویه مطبوع دارای مانیتور جداگانه، اتولایت، فرمان برقی، دو کیسه هوا، آنتن کوسه‌ای، بالابر برقی شیشه‌ها و… از جمله امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو بوده است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا