مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه پیش‌تولید نسل جدید رنو مگان الکتریکی معرفی شد

رنو قصد دارد تا سال 2030 به برندی تمام الکتریکی تبدیل شده و پیشرانه‌های درون‌سوز را به‌طور کامل کنار بگذارد. به همین دلیل، این شرکت از هم‌اکنون فرایند الکتریکی کردن محصولات خود را آغاز کرده است. اولین خودروی رنو که پیشرانه‌های درون‌سوز خود را با نمونه‌های الکتریکی جایگزین خواهد کرد، مگان است که حالا نسخه پیش‌تولید نسل جدید آن با پوشش‌های استتاری معرفی شده است. این خودرو مگان E-Tech نام گرفته و با نام MeganE هم شناخته می‌شود.

با توجه به تصاویری که از مگان E-Tech منتشر شده، این خودرو ترکیب جالبی بین یک هاچ‌بک سنتی، یک کراس‌اوور و حتی یک MPV خواهد بود. طبق اعلام رنو، نسل جدید مگان به یک موتور الکتریکی 217 اسب بخاری مجهز است که توسط یک پکیج باطری 60 کیلووات ساعتی تغذیه می‌شود و با هر بار شارژ می‌تواند تا 450 کیلومتر را طی کند. البته انتظار می‌رود نسخه تولیدی این خودرو با چند گزینه قوای محرکه مختلف و ظرفیت‌های متنوع باطری عرضه شود اما هنوز چیزی دراین‌باره اعلام نشده است.

این مگان جدید اولین محصول رنو محسوب می‌شود که بر اساس پلت‌فرم ماژولار CMF-EV ساخته شده یعنی همان پلت‌فرمی که در نیسان آریا استفاده شده است. به گفته رنو، تاکنون 30 پروتوتایپ از مگان E-Tech تولید شده که قرار است طی تابستان امسال در جاده‌های عمومی مورد آزمایش قرار گیرند؛ بنابراین، انتظار می‌رود نسخه تولیدی نهایی این ماشین در اوایل سال آینده رونمایی شده و در نیمه اول سال راهی نمایندگی‌های فروش شود. مگان جدید که در کارخانه رنو در فرانسه تولید می‌شود، نقش مهمی در برنامه‌های این شرکت برای تبدیل شدن به برندی تمام الکتریکی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام به ادمین چرخان
    چند وقتیه که جتکو تصاویر جدیدی از خودروی اختصاصی خودش در سایتش قرار میده نمیخواید در این باره مطلبی بنویسید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا