Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نسخه ارتقاء یافته راناپلاس، بزودی توسط ایران خودرو عرضه می‌شود!

گروه صنعتی ایران خودرو باتوجه به اعلام قبلی خود، برنامه دارد تا در هفته‌های آینده نسخه ارتقاء یافته خودرو راناپلاس را به مردم عرضه کند. این خودرو که قرار است تا به موتور TU5 پلاس (EC5) مجهز شود، توانایی تولید ۱۱۳ اسب بخار، قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر، گشتاور را دارد. این موتور در مقایسه با موتور پایه TU5، به فناوری CVVT یا همان زمان‌بندی متغیر سوپاپ ها مجهز بوده که علاوه بر بهبود میزان آلایندگی، قدرت و گشتاور آن را افزایش داده است. با توجه به جایگاه خودروی راناپلاس به عنوان خودرویی راحت و زیبا، لزوم توجه به انتظارات مشتریان این خودرو و افزایش رضایت‌مندی آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین سبب شرکت ایران خودرو، پروژه رانا پلاس با گیربکس MT6 و سقف شیشه ای را برای ارتقا، بهبود ظاهری و سطح تجهیزات این محصول تعریف کرده است.
از شاخصه‌های مهم خودرو رانا پلاس مجهز به سقف شیشه‌ای، می‌توان به گیربکس جدید و داخلی سازی شده آن اشاره کرد. این برای نخستین‌بار است که گیربکس شش دنده و خودروی سواری مجهز به این نوع گیربکس در کشور تولید و عرضه می‌شود. دنده ششم در گیربکس MT6 موجب پایین نگاه داشتن دور موتور، کاهش مصرف سوخت، کاهش فشار روی موتور در سرعت های بالا و در نتیجه افزایش عمر پیشرانه میشود.از مهم‌ترین تجهیزات خودرو رانا پلاس با گیربکس MT6 و سقف شیشه‌ای، می‌توان به برخوردار بودن آن از فرمان برقی، کروز کنترل، مجموعه کنسول میانی بین دو صندلی و مجموعه کلیدهای شیشه بالابر درها و آیینه برقی جدید، غربیلک فرمان با آرم کرومی به همراه کلیدهای کنترلی بر روی فرمان(MFC) اشاره کرد.
این خودرو مانند راناپلاس فعلی، دارای امکانات و تجهیزات به روز شده‌ای مانند مجموعه داشبورد، چراغ‌های جلو و عقب جدید، جلوپنجره طرح جدید، مجموعه صندلی‌ها با روکش جدید به همراه ایزوفیکس، دستگیره‌ها و زه‌های جانبی هم رنگ بدنه، آینه‌های جانبی جدید راهنمادار و سنسور دنده عقب است.

2 دیدگاه
  1. حمزوی می گوید

    مشکل رانا در درجه اول فضای نامناسب اتاق هست نه موتور. رانا وزن چندانی ندارد و موتور پاسخگو هست. کمبود فضای اتاق سبب شده این ماشین ماشین خانوادگی محسوب نشود. فقط قدرت موتوری که مهم نیست مثلا دنا رو توربو بزاری روش بشه ۱۵۰ اسب اما به جاش فضای سرنشین کم بشه اسمش پیشرفت نیست پس رفت هست. اتاق باید جادار، بی سرو صدا و آرامش بخش باشه. البته موتور و گیربکس هم مهم هستند قطعا اما اول امنیت، بعد راحتی، بعد موتور و گیربکس،آبشن و آخر سر هم زیبایی و فیس ماشین

  2. ناشناس می گوید

    بابا یه کولر اتومات روش بزارین لا اقل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.