مکمل بنزین
برگزیده‌هابررسی

تست خاص: بررسی ویدئویی پیکاپ KMC T8

پس از مدتی، سگمنت پیکاپ ها چند سالی است که میزبان خوبی برای محصولات چینی بوده اند. خودروهایی که با نگاه به آنها میبینیم که به نسبت دیگر محصولات مونتاژ و وارداتی بازار، اوضاع و احوال بهتری داشته و از امکانات و توان بهتری برخوردار هستند.

کرمان موتور، به عنوان یکی از برترین واردات کنندگان محصولات کمپانی JAC چین؛ پس از تجربه موفق سدان J5 و سپس کراس اوور S5 به سراغ پیکاپ T8 این کمپانی رفت. محصولی خوش ساخت و با کیفیت که به نظر می رسد همانند محصولات دیگر کمپانی جک در ایران، دوران خوبی را سپری کند.

البته به دلیل مشکلات تحریمی، کرمان موتور نیز، همانند تمامی خودروسازان داخلی، اینبار محصول جدیدش را با برند اختصاصی خود یعنی KMC عرضه کرده است تا بعدها دچار مشکل نشود!

پس از آنکه بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک، هایما S7 توربو، چری تیگو 5، بی‌ام‌دبلیو ایکس 4 و SWM G01، چری تیگو 7 و نهایتا ماکسیما را انجام دادیم، قرعه به نام این خودروی جدید و غول پیکر چینی افتاد تا زیر تیغ بررسی دقیق و بدون جانبداری ما قرار بگیرد.

همچون قبل، تلاش کردیم تا یک نقد منصفانه را انجام دهیم، چرا که متاسفانه درصد بسیار زیادی از بررسی‌هایی که امروزه در میان رسانه‌های مختلف و به‌خصوص برای خودروهای تازه وارد انجام می‌گیرد، به سفارش و یا پشتیبانی عرضه کنندگان این خودروها در داخل کشورمان تهیه شده و برای همین از واقعیات موجود تا حد زیادی به دور هستند.

در واقع کاربران با مشاهده اکثر ویدیوهای به اصطلاح بررسی، قادر به دریافت اطلاعات واقعی و به دور از تعصب و جانبداری نیستند و آن چیزی را می‌بینند که نمایندگی و عرضه کننده آن محصول، دوست دارد تا بیان شود. این بررسی‌ها اغلب با حذف یا کمرنگ نشان دادن معایب و بولد کردن مزایا به نمایش درمی‌آید و حتی گاهی به جز بیان یک سری ویژگی‌ها و مشخصات به همراه تصاویر رنگارنگ و جذاب بصری، چیز خاصی برای ارایه ندارد.

نتیجه چنین مدل از بررسی، باقی ماندن مشتری در تاریکی و حتی بدتر از آن، سوق دادنش به سوی مسیری اشتباه بوده که در پایان می‌تواند منجر به یک انتخاب اشتباه در خرید شود، مساله‌ای که با توجه به قیمت بسیار بالا و عرضه محدود خودرو در کشورمان، تبعات جبران ناپذیری برای مصرف کننده نهایی خواهد داشت.

حال بدون هیچ حرف و حدیث اضافه، از شما دعوت می‌کنیم تا به تماشای ویدیوی بررسی پیکاپ کرمان موتور یا همان جک T8 بنشینید و این را بدانید که این تست خاص، به‌صورت کاملا مستند و واقعی تهیه شده و با پشتیبانی شما عزیزان، به سراغ محصولات دیگر هم خواهیم رفت.

این ویدئو با همکاری پیج اینستاگرامی سالار ریویوز انجام شده است: salar.reviews@

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید
    نسبت به اولین تست خاص (هایما s7 ) پیشرفت قابل ملاحظه ای در بررسی خودرو داشته اید و نکات فنی را بیشتر لحاظ نمودید در صورت امکان تست گروهی و یا درگ بین خودرویی نیز بر جذابیت بیشتر برنامه نقش موثری ایفا مینماید.
    موفق باشید

  2. تویوتا هایلوکس موتور سوخته باز هم از این سر تر است.

  3. عالی بود خیلی خوب که کامنت هارو میخونین و ترتیب اثر میدین واقعا قصدتون مشخصه پیشرفته خیلی جامع و کامل بود فقط برای نظم بررسی هاتون و این که بتونین یه لیستی از شتاب خودرو ها به صورت دقیق و توسط بررسی خودتون تهیه کنین و همه تست شتاب هارو در یه مکان حالا هر جا که جاده کفی باشه و با یه سرنشین انجام بدین خیلی خوب میشه شما که دارین زحمت میکشین این 10 15 ثانیه رو دقیق تر کار کنین حیفه با تشکر.

  4. عالی بود خیلی خوب که کامنت هارو میخونین و ترتیب اثر میدین واقعا قصدتون مشخصه پیشرفته خیلی جامع و کامل بود فقط برای نظم بررسی هاتون و این که بتونین یه لیستی از شتاب خودرو ها به صورت دقیق و توسط بررسی خودتون تهیه کنین و همه تست شتاب هارو در یه مکان حالا هر جا که جاده کفی باشه و با یه سرنشین انجام بدین خیلی خوب میشه شما که دارین زحمت میکشین این ۱۰ ۱۵ ثانیه رو دقیق تر کار کنین حیفه با تشکر.

  5. سلام.
    ببینید من نمیگم آره جک از همه ماشینا بهترع و کرمان موتور خوب داره سرویس میده ولی به نظرم جک توی رِنج قیمتی800میل از تویوتا هایلوکس همه مشخصات فنی بهتر داره هم آپشن بیشتر.
    شما اگه بخوایید این آپشن هارو روی ماشین ژاپنی داشته باشید زیر 2.5میلیارد نمیشه پیدا کرد.
    خب کسایی که نمیتونن با توربو کنار بیان و نمیتونن تو دورموتورو بالا نگه دارن دیگه نباید برن بخرن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا