مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاتماشاخانه

هرآنچه در مورد تویوتا لندکروزر 2022 باید بدانیم (ویدئو اختصاصی چرخان)

تویوتا لندکروزر، یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین شاسی بلندهای غول پیکر دنیا به شما می‌رود که در بازارهایی چون خاورماینه طرفداران بسیار زیادی دارد.

تویوتا به تازگی از نسل جدید و مدل 2022 این شاسی بلند فول سایز و غول پیکر رونمایی کرد. لندکروزر جدید، در ظاهر، تقریبا همان کد 300 معروف است. ولی باید بدانیم که در باطن به کلی تغییر کرده و محصولی است که قطعا حرف‌هایی زیادی برای گفتن خواهد داشت. دقیقا همانند همه نسل‌های پیشین خود

موتور لندکروزر 2022

بهره‌گیری از یک موتور 3.5 لیتری V6 تویین توربو با توان 415 اسب بخار قدرت و 650 نیتون متر گشتاور کاری کرده که دیگر نیازی به آن موتور 8 سیلندر 5.7 لیتری نیازی نباشد. این پیشرانه می‌تواند نسبت به موتور قبلی 30 اسب بخار قدرت و 110 نیوتن متر گشتاور بیشتر در اختیار راننده قرار دهد. بهره‌گیری از یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک باعث می‌شود تا این غول فلزی سرعت 0 تا صد را تنها در 6.7 ثانیه بپیماید.

امکانات تویوتا لندکروزر 2022

بهره‌گیری از یک نمایشگر 9 اینچی در کنار یک صفحه آمپر کاملا آنالوگ تصمیم جالبی است که تویوتا برای نسخه 2022 لندکروز گرفته است. دوربین360، سیستم صوتی JBL، سیستم احراز هویت با اثر انگشت، گرم کن و تهویه صندلی‌ها، شارژ وایرلس، کروز کنترل تطبیقی و هر آنچه از امکانات برای یک خودرو در ذهن شماست توسط تویوتا در این محصول گنجانده شده است.

این محصول از تابستان امسال، در منطقه خاورمیانه و روسیه به طور رسمی عرضه خواهد شد. البته اگر در آمریکا و اروپا هستید، فعلا منتظر این محصول نباشید چون از سوی تویوتا هیچ برنامه‌ای برای عرضه آن اعلام نشده است.

اما اینها مباحثی است که این روزها حتما در تمامی خبرها و سایت‌های خبری خوانده‌اید. اینبار چرخان قصد دارد تا در قالب یک ویدئو، ویژگی‌های خاص این خودرو را برای شما به صورت تمام و کمال توضیح دهد! در این ویدئو به طراحی، شاسی و بدنه، قدرت و سایر قسمت‌های این خودرو نگاهی دقیق و کارشناسی شده است.

پس با ما باشید و ویدئو زیر را ببینید…

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا