مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

جدول کیفی جدید محصولات مونتاژی در ایران منتشر شد

بالاخره پس از گذشت ماه‌ها، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزشیابی کیفی انواع خودروهای سواری ویژه اردیبهشت‌ماه 1400 را امروز منتشر کرد.

امتیازاتی که از آزمون‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اردیبهشت ماه سال جاری بدست آمده، نشان میدهد که همچنان خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک از شرکت ایران خودرو، به عنوان باکیفیت‌ترین خودرو تولیدی بازار ایران شناخته می‌شود. این خودرو توانسته در مجموع 5 ستاره کیفی دریافت کند و عنوان تنها 5 ستاره لیست سواری‌های تولیدی را بدست بیاورد. لازم به ذکر بوده که در لیست خودروهای سبک سواری، کیفیتها مانند ماه گذشته (فروردین ماه) بوده و تغییری نکرده است. اما شاهد حذف نام برخی از خودروها در این لیست هستیم.

اما به قسمت وانت و پیکاپ‌ها می‌رسیم. در این بخش وانت کارا شرکت بهمن موتور در دو نسخه تک و دوکابین تیپ 3 و هم‌چنین وانت 151 از شرکت سایپا، توانسته‌اند تا بطور مشترک و با سه ستاره عنوان باکیفیت‌ترین وانت‌های تولیدی کشور را بدست بیاورند.

با نگاهی نسبت به جدول کیفی ماه گذشته، می‌توان دید که نام پیکاپ فوتون تانلند اس ایران خودرو دیزل از لیست منتشره امروز، حذف گردیده است.

در میان خودروهای سنگین تولیدی در ایران، کامیونت ایسوزو NMR85، کامیونت ایسوزو NPR75K و مینی بوس ایسوزو سحر توانسته‌اند تا در اردیبهشت ماه سال جاری، 5ستاره کیفی را بدست آورده و به عنوان باکیفیت های این لیست شناخته میشوند.

در زیر نیز جدول سطح کیفی خودروهای سنگین کشور در پنج گروه مینی بوس، اتوبوس، کامیونت، کامیون و کشنده اعلام شده است:

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا