مکمل بنزین
گزارشاخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبر

حضور خودروهای جدید و برقی در نمایشگاه روایت خدمت وزارت صمت

نخستین دوره نمایشگاه روایت خدمت با شعار «وعده، وفاه» عصر روز گذشته با حضور غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی و سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت و جمعی از مقامات دولتی، به‌صو‌رت رسمی افتتاح و آغاز به فعالیت کرد.

در این نمایشگاه، وزارتخانه‌ها و سازمان مختلف اجرایی، خدمات و دستاوردهای دو سال فعالیت دولت مردمی، برای عموم بازدید کنندگان را روایت می‌کنند. در این راستا، اعضای هیات دولت سیزدهم، وزرا،‌ مدیران سازمان‌ها و معاونان وزارتخانه‌ها هم با حضور در این نمایشگاه، ضمن بیان دستاوردهای دولت در طول خدمت، پاسخگوی رسانه‌ها و مردم هستند.

بخش خودرو در نمایشگاه روایت خدمت

اما یکی از بخش های مهم این نمایشگاه، حضور برخی از خودروهای جدید داخلی و مونتاژی است. گروه خودروسازی سایپا با خودروهای جدید شاهین اتوماتیک (CVT)، شاهین پلاس و سهند پارس خودرو حضور چشمگیرتری در نمایشگاه روایت خدمت دارد.

از دیگر حاضران خودرویی در نمایشگاه می توان به شرکت نبکا با اسکای ول ET5، آرین پارس موتور با لاماری ایما هیبرید (HEV)، فردا موتورز با سوبا M4 هیبرید (HEV)، مکث موتور با تیارا و کلوت،  مدیران خودرو با تیگو8 پرو e پلاس و ام وی ام آریزو5 برقی، کرمان موتور با جک E50A (EJ7) و سهول E10X، بهمن موتور با فیدلیتی پرستیژ و ریسپکت پرایم، ایران خودرو با تارا برقی و… اشاره کرد. البته سایپا هم دو خودرو زدریو GX5 و داچیا اسپرینگ را به نمایشگاه آورده است؛ اما گفته می شود که از فناوری خودروها استفاده خواهد شد.

امکان بازدید از این نمایشگاه طی روزهای چهارم تا هفتم شهریورماه از ساعت 8 تا 15 در سالن‌های 8 و 9 نمایشگاه های بین‌المللی تهران فراهم بوده و حضور برای عموم آزاد است

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا