مکمل بنزین
گوناگونخبر

QX Sport نماینده اینفینیتی در نمایشگاه پکن

Infiniti-QX_Sport_Inspiration_Concept-2016-800-01

تا چند ساعت دیگر یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت خودروسازی کار خود را آغاز خواهد کرد. نمایشگاهی که علاوه بر برندهای بومی چین، خودروسازهای بزرگ دنیا نیز حضور دارند. این حضور برای ارتقا صنعت کشور چین بسیار مهم و تاثیرگذار است. اینفینیتی تصاویر مربوط به نماینده شرکت خود را در این نمایشگاه منتشر کرده است. کانسپت جدید QX اسپورت اینسپریشن یک نماینده زیبا و تحسین برانگیز از برند اینفینیتی خواهد بود. در طراحی  جلو این خودرو از آخرین زبان طراحی اینفینیتی استفاده شده است. این زبان طراحی شامل یک طرح خاص در جلوپنجره که شباهت نزدیکی به سایر محصولات این شرکت دارد و همچنین یک فرم سپر جدید با دریچه‌های هوای عمودی و چراغ‌های جلوی LED زیبا است. محصول جدید اینفینیتی در استودیو طراحی این شرکت در پکن رونمایی شد که یکی از بزرگترین استودیوهای این برند در جهان است. مدیرعامل اینفینیتی رولاندکروگر درباره این محصول گفت: QX اسپورت اینسپریشن، نشانه‌ای از اهداف اینفینیتی است، که نشان دهنده یک طراحی جسورانه و همچنین توانایی شرکت ما در طراحی SUV‌های سایز متوسط خواهد بود. این خودروی تحسین برانگیز زیبا و قدرتمند با خطوط بدنه منحصر به فرد و عضلانی، خبر از آینده محصولات اینفینیتی در کلاس شاسی بلندهای سایز متوسط می‌دهد. می‌توان انتظار داشت که QX اسپورت پیش‌نمایشی از نسل بعدی QX70 باشد. مدل کنونی QX70  قبلاً با نام FX شناخته می‌شد.

تصاویر منتشر شده از کابین این خودرو، خبر از یک جعبه تماشایی و پیشرفته می‌دهند. این سبک طراحی داخلی قدرت اینفینیتی را در زمینه خودروهای خاص به رخ همگان خواهد کشید. مسئولان اینفینیتی درباره این خودرو، از کلماتی نظیر قدرتمند و هنر طراحی استفاده کرده‌اند که با اینکه جزئیات این محصول منتشر نشده ولی مشخص می‌شود اینفینیتی با یک خودروی قوی چه در موتور و چه در ظاهر به نمایشگاه پکن آمده است. انتظار می‌رود اینفینیتی از موتور هیبریدی با فناوری چهارچرخ متحرک در این خودرو استفاده کرده باشد ولی تا روشن شدن این قضیه هنوز باید اندکی صبر کرد تا تقویم April 25 میلادی را نمایش دهد و  نمایشگاه رسما کار خود را آغاز کند.

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا