Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

هیوندای سانتافه ۲۰۲۱ با کیت بدنه جدید و جذاب!

هیوندای سانتافه یکی از پرطرفدارترین کراس اوورهای جهان است که در ایران هم طرفداران خاص خود را دارد؛ این خودرو در حال حاضر در ۴ نسل متفاوت تولید شده است که متاسفانه به دلیل شرایط تحریم‌ها نسل‌های جدید آن به ایران راه نیافت و تعداد اندکی از آن به صورت پلاک دیپلمات در ایران درحال تردد است.

حال دیزاینر لهستانی کارلکس یک کیت ظاهری برای هیوندای سانتافه ساخته است و نام آن را کارلکس اربن ادیشن نام گذاری کرده است که کراس اور خانوادگی را به یک خودروی اسپورت شکیل تبدیل می‌کند.

این کیت بدنه شامل یک سپر جلوی بزرگ و یک جلوپنچره یکپارچه مشکی رنگ بوده که متمایز از محصولات جدید هیوندای است و ما را یاد محصولات شرکت آئودی می‌اندازد!

یک دفیوزر جدید برای سپر عقب ساخته شده است که جذابیت زیادی را برای این سانتافه اسپورت به ارمغان می‌آورد. دو اسپویلر برای خودرو در نظر گرفته شده است که یکی از آنها بر روی درب عقب (صندوق عقب) و دیگری بر روی سقف قرار می‌گیرد. چرخ‌ها هم کمی قوس دارند تا ظاهر اسپورت بودن را بیشتر به رخ بکشند.

چرخ‌های این خودرو آلیاژی ۲۰ اینچ با طراحی پنج اسپوک و تایرهای ۴۵/۲۵۵ است. همچنین ۴ لوله اگزوز اسپورت برای این خودرو در نظر گرفته شده است. سیستم تعلیق این خودرو کمی تغییر کرده است و ارتفاع خودرو از زمین ۲۵ میلی متر کاهش پیدا کرده است و نشان کارلکس دیزاین در کناره‌های این خودرو زده شده است .

اما تغییرات فقط در نمای خارجی خودرو تمام نمی‌شود. در نمای داخلی این خودرو شاهد تغییرات خوبی در تریم داخلی هستیم. ترکیبی از چرم مشکی و آلکانتارا با رنگ فسفری فضای اسپورت تری را به کابین هدیه می‌دهد. این رنگ بندی برای فرمان، صندلی‌های جدید و اسپرت جلو، صندلی‌های عقب، رو دری‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. کارلکس دیزاین برای راحتی بیشتر داخل کابین، محل استراحت دست بین صندلی‌ها و رودری ها را با چرم و دوخت سفید تزئین کرده است.

قیمت این کیت بدنه از ۹۴۴۰ دلار شروع می‌شود که قیمت نسبتا زیادی به حساب می‌آید اما این کیت بدنه سانتافه را متمایز از بقیه می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.