مکمل بنزین
گوناگونخبر

لوکس‌ترین سدان تاریخ بنتلی معرفی شد

بنتلی از مدل جدید فلاینگ اسپار مولینر در هفته اتومبیل مونتری پرده‌برداری کرده است. این خودرو اساساً نسخه لوکس‌تری از فلاینگ اسپار است و می‌توان آن‌را لوکس‌ترین سدان تاریخ بنتلی دانست. همان‌طور که از هر خودرویی با نشان مولینر انتظار می‌رود، در این فلاینگ اسپار هم داخل خودرو بسیار موردتوجه قرار گرفته است. هرچند هر دستگاه از این خودرو طبق سلیقه خریداران کاملاً قابل شخصی‌سازی خواهد بود اما به‌صورت استاندارد با تودوزی پیش‌فرض مولینر ارائه می‌شود که شامل هشت ترکیب سه رنگی مختلف خواهد بود. این تودوزی همچنین دوخت لوزی در لوزی را هم برای صندلی‌ها به همراه دارد که در هر لوزی 712 کوک دارد.

الگوی لوزی شکل در دیگر جاهای کابین هم به چشم می‌خورد و به‌عنوان‌مثال همین الگو روی تریم آلومینیومی کنسول مرکزی و عقبی هم کار شده است. گرافیک جدید مولینر روی نمایشگر، گرم‌کن غربیلک فرمان و سانروف پانورامیک هم از دیگر ویژگی‌های داخلی این سدان فوق لوکس است. علاوه بر این، برای سرنشینان عقب میزهای برقی در نظر گرفته شده که با چرم پوشیده شده‌اند و برای هر نوشت‌افزاری یک نگه‌دارنده دارند.

فلاینگ اسپار مولینر در بیرون هم با طرح لوزی دوتایی در جلوپنجره، ورودی هوای پایینی کرومی، دریچه کرومی اختصاصی روی گلگیرهای جلو و رنگ نقره‌ای مات برای قابل آینه‌های جانبی از نسخه‌های دیگر متمایز شده است. علاوه بر این، برای این نسخه رینگ‌های 22 اینچی اختصاصی با رنگ خاکستری و لوگوی مرکزی که در هنگام حرکت ثابت می‌ماند در نظر گرفته شده است. لوگوی B پرنده روی کاپوت خودرو هم از نوع چراغ‌دار است که در شب می‌توان آن‌را روشن کرد. این لوگو همچنین می‌تواند درون کاپوت هم پنهان شود.

نسخه مولینر با هر سه پیشرانه مختلف فلاینگ اسپار قابل خریداری خواهد بود. ضعیف‌ترین پیشرانه، نمونه V6 هیبریدی خواهد بود که با شتاب صفرتاصد 4.3 ثانیه و حداکثر سرعت 285 کیلومتر بر ساعت، کُندترین نسخه محسوب می‌شود. این برای اولین بار است که یک محصول مولینر با پیشرانه هیبریدی ارائه می‌شود. موتور بعدی اما یک 4 لیتری V8 توئین توربو است که شتاب صفرتاصد 4.1 ثانیه و حداکثر سرعت 318 کیلومتر بر ساعت را فراهم می‌کند. قوی‌ترین موتور هم همان 6 لیتری W12 توئین توربوی آشنا است که شتاب صفرتاصد آن 3.8 ثانیه و حداکثر سرعتش 333 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا