مکمل بنزین
گوناگونرپورتاژ

۴ اپ جذاب و رایگان برای یادگیری رانندگی!

شما راننده‌اید یا نه؟ اصلا رانندگی بلدید یا فقط گواهی‌نامه رو گرفته‌ید و بعد از اون هرگز دست‌تون به فرمون ماشین نخورده؟! اگه گواهی‌نامه دارید و می‌خواید راننده بشید، یا اصلا گواهی‌نامه ندارید و می‌خواهید در آزمون رانندگی شرکت کنید، توصیه می‌کنیم این نوشته رو تا آخر بخونید.

در این نوشته کوتاه، چهار اپلیکیشن جذاب برای آموزش رانندگی معرفی می‌کنیم، تا در منزل، جلوی باد کولر یا کنار گرمای بخاری بنشینید و با خیال راحت مهارت‌های رانندگی یاد بگیرید. این شما و این هم ۵ اپ رایگان برای یادگیری رانندگی:

 

۱.پارکینگ مانیا ۲

 

پارکینگ مانیا ۲ (Parking Mania 2) بازی پرطرف‌داری برای یادگیری پارک ماشینِ و به بازی‌کننده‌ها کمک می‌کنه چم‌وخم پارک خودرو رو حسابی تمرین کنن.

این اپلیکیشن با بیشتر از یک‌میلیون بار دانلود، فقط از استور گوگل‌پلی و میانگین امتیاز ۴٫۲ از کاربرهای اندرویدی، نشون داده که محبوبیت زیادی بین کسانی داره که دوست دارن پارک اصولی رو یاد بگیرن.

پارک‌کردن از اون مهارت‌هاییِ که برای خیلی‌ها، و حتی راننده‌های باتجربه، به معضل تبدیل می‌شه! حالا با سروکله‌زدن در این اپلیکیشن جذاب، می‌تونید انواع پارک ماشین رو به‌راحتی یاد بگیرید.

در این برنامه، چند مأموریت مختلف برای پارک ماشین وجود داره که به انتخاب خودتون، می‌توانید اون‌ها رو اجرا کنید. گرافیک این بازی آموزشی هم تروتمیز داومده و دکمه‌ها طوری طراحی شده‌ان که کنترل خودرو راحت باشه.

اگرچه پارکینگ مانیا ۲ به‌ظاهر بازیِ، اما در واقع به کاربرانش چیزهای زیادی درباره زوایای پارک خودرو، پیدا کردن جای مناسب، گردش ماشین و چیزهای دیگه یاد می‌ده.

 

۲.داکتر درایوینگ ۲

 

داکتر درایوینگ ۲ (Dr. Driving 2) به‌نسبت حجم ۲۰ مگابایتی، گرافیک قابل‌توجهی داره. سناریوها و مأموریت‌های زیادی هم داره که می‌تونید از بین اون‌ها، مأموریت دل‌خواهتون رو انتخاب کنید و با اجرای اون، رانندگی یاد بگیرید.

این اپ آموزشی بیشتر از ۵۰میلیون بار دانلود شده و امتیاز ۴٫۲ اون در گوگل‌پلی، نشون می‌ده بیشتر کاربرها از اون راضی هم بوده‌ن.

جالب اینکه به‌محض اجرای اپ، از شما می‌خواد کمربند مجازیتون رو ببندید تا کار شروع بشه و اپلیکیشن اجازه کوچک‌ترین کاری رو نمی‌دهد، تا وقتی این کمربند مجازی رو ببندید!

خلاصه اینکه داکتر درایوینگ ۲، روش‌های جالبی برای آموزش رانندگی داره. وقتی با این اپ رانندگی می‌کنید، باید همه قوانین راهنمایی و رانندگی رو تمام و کمال رعایت کنید.

داکتر درایوینگ ۲ رایگانِ، اما اگه خواستید سطوح بیشتری از بازی رو باز کرده یا ماشینتون رو ارتقا بدید، باید از امکان خرید درون‌برنامه‌ای استفاده کنید.

 

۳.درایوینگ اسکول ۲۰۱۷

 

درایوینگ اسکول ۲۰۱۷ (Driving Schools 2017) هم با بیشتر از ۱۰میلیون نصب و امتیاز ۴٫۴ از کاربرهای گوگل‌پلی، تونسته به یکی از پرطرف‌دارترین اپ‌های آموزش رانندگی تبدیل بشه.

تیم توسعه‌دهنده درایوینگ اسکول ۲۰۱۷ تا امروز بیست اپ شبیه‌ساز رانندگی ساخته‌ان؛ بنابراین لازم به گفتن نیست که توجه به جزئیات در این اپ فوق‌العاده‌ست! گرافیکش بسیار عالی از آب دراومده و فضای داخل ماشین‌ها طوری طراحی شده که شبیه ماشین‌های واقعی بشن.

در این شبیه‌ساز، خودروهای زیادی وجود داره که می‌تونید از بین اون‌ها انتخاب کنید. حتی موتور و کامیون هم داره! همین‌طور که در بازی پیش میرید و سطوح مختلفش رو پشت سر می‌ذارید، به ماشین‌ها و نقشه‌های بیشتری هم دسترسی پیدا می‌کنید.

توصیه می‌کنیم قبل از نصب و اجرای این اپ، از مقدار بسته اینترنت گوشی‌تون مطمئن بشین! چه از طرح اینترنت همراه اول استفاده می‌کنید، بسته‌های اینترنت رایتل ارزان را فعال کرده‌اید یا اینترنت رایگان ایرانسل دارید، در هر صورت به‌محض شروع بازی، دیگر نمی‌توانید چشم از این اپ جذاب بردارید!

 

۴. کار درایوینگ اسکول سیمیولیتر

 

کار درایوینگ اسکول سیمیولیتر (Car Driving School Simulator) هم بیشتر از ۱۰میلیون بار دانلود شده و امتیاز ۴٫۳ رو از کاربرهای اندرویدی دریافت کرده.

اگه تا الان در کلاس‌های رانندگی یا آزمون شهری شرکت کرده باشید، حتما چک‌لیست مربی یا ممتحن رو دیده‌اید. هر کاری رو درست یا غلط انجام بدید، در اون چک‌لیست تیک می‌زنن.

اپلیکیشن کار درایوینگ اسکول سیمیولیتر هم چنین لیستی داره و شما رو مجاب می‌کنه از بستن کمربند تا چک چراغ‌های ماشین، همه کارهای لازم رو به‌ترتیب انجام بدید.

بعد از گذروندن هر درسی از مجموعه آموزش‌های این اپ، گزارش جزئیات رو هم دریافت می‌کنید و متوجه می‌شید چه کارهایی رو درست یا غلط انجام دادید. با اپ کار درایوینگ اسکول سیمیولیتر، انگار در آزمون رانندگی واقعی شرکت کرده‌اید.

این اپ طوری طراحی شده که حسی واقعی رانندگی رو به کاربرش منتقل کنه. پیشنهاد می‌کنیم امتحانش کنید!

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا