مکمل بنزین
خبر

تصاویر جاسوسی خبر از آئودی Allroad می‌دهند

Audi Allroad Spied Photo

چندی پیش آئودی با ارایه نسل جدید A4 نشان داد که می‌خواهد تحولی عظیم در اتومبیل‌های خود به وجود آورد. آئودی Allroad که در این تصاویر جاسوسی مشاهده می‌کنید در حال آزمایش امکانات و تجهیزاتش است. این‌طور که از تصاویر برمی‌آید با داشتن ارتفاع بلند نسبت به زمین و گلگیرهای مرتفع، به اتومبیلی آفرود تبدیل شده است تا یک استیشن معمولی، این موضوع نشان می‌دهد که آئودی در این اتومبیل به قابلیت آفرود اهمیت بیشتری نسبت به قبل داده است.

Audi Allroad Spied Photo

در زیرپوششی که برای استتار اتومبیل استفاده‌شده است می‌توان سپرهای جدید جلو و عقب را مشاهده کرد، این سپرها بسیار شبیه به سپرهایی است که در نسل جدید A4 استفاده‌ شده‌اند.

Audi Allroad Spied Photo

همان‌طور که می‌توانید در چرخان ببینید، چند روز قبل آئودی با تست Q1 که تصاویر جاسوسی آن منتشر شد، می‌خواهد نشان دهد که گزینه‌های زیادی را برای سرکوب کردن رقیبان سرسختش در دست دارد، هرچند این نبرد بسیار دشوار است و در مونیخ و اشتوتگارت رقیبانش می‌توانند با ارایه یک مدل جدید گوی و میدان را از آن خود کنند.

Audi Allroad Spied Photo

آئودی در نظر دارد تا در نسل بعدی Allroad به‌صورت استاندارد سیستم 4 چرخ متحرک را روی آن قرار دهد. به‌ احتمال‌ قوی این اتومبیل از پیشرانه‌های A4، به استثنا موتورهای کوچک آن، که در مجموعه موتورهای انتخابی AllRoad قرار نخواهند گرفت، استفاده خواهد کرد.

Audi Allroad Spied Photo

آئودی، A4 سدان و A4 استیشن جدیدش را به‌احتمال‌ قوی در نمایشگاه فرانکفورت که چند ماه دیگر در سپتامبر برگزار می‌شود، عرضه خواهد کرد؛ بنابراین انتظار می‌رود آئودی، Allroad را سال آینده در نمایشگاه جنوا که در ماه مارس برگزار خواهد شد، عرضه کند. در هر حال باید دید تا این خودروساز آلمانی چه خواهد کرد.

Audi Allroad Spied Photo

متین نصیری

نویسنده چرخان و آی‌تی‌رسان، شیدای موتوراسپورت :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا