مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

استون مارتین اسباب بازی DB5 جیمز باند را در اندازه کامل بازسازی خواهد کرد!

بیست و پنجمین فیلم سینمایی جیمز باند، ”No Time To Die” ماه آینده در سینماها اکران خواهد شد. این فیلم ابتدا قرار بود در آوریل ۲۰۲۰ اکران شود، اما به خاطر همه گیری ویروس کرونا بارها تاخیر خورد. لازم به ذکر است که No Time To Die، آخرین فیلمی است که ستاره هالیوودی، Daniel Craig، در آن به عنوان یک مامور مخفی نقش آفرینی خواهد کرد.

به مناسبت اکران پیش رو و حضور این خودرو در فیلم، استون مارتین به منظور انجام یک پروژه واقعا جالب همکاری کرده‌است؛ حاصل این همکاری یک ماکت کامل از مدل اصلی Corgi DB5 سال ۱۹۶۵ است، این ماکت به تمام گجت‌های نسخه اصلی مجهز شده، از جمله پلاک چرخان، سپر عقب ضدگلوله جمع شونده، سپر جلوی بزرگ و مسلسل‌هایی که از ماشین بیرون می‌آیند.

این خودرو در یک جعبه اسباب بازی که مشابه جعبه نسخه اصلی است بسته‌ بندی شده و اکنون در خارج از نیروگاه Battersea، در مرکز لندن به نمایش گذاشته شده و تا یک اکتبر از آنجا برداشته نخواهد شد. استون مارتین همچنین تنها ۲۵ اتومبیل DB5 Goldfinger Continuation تولید کرده که همه آنها جزئیات دقیق و زیادی دارند و به رنگ نقره‌ای هستند؛ گفته می‌شود این اتومبیل‌ها نزدیک‌ترین نسخه به اتومبیل‌های DB5 استفاده شده در فیلم سینمایی هستند.

جالب است بدانید کمپانی Corgi هرگز از ساخت مدل اسباب‌ بازی DB5، دست نکشیده و از ۱۹۶۵ تا کنون بیش از ۲۰ میلیون نسخه DB5 به فروش رفته، این اسباب بازی یکی از محبوب‌ترین محصولات این کمپانی است. رئیس خلاق استون مارتین،Marek Reichman، نیز در مراسم رونمایی از این ماکت حضور داشت.

وی گفت: “ما واقعا مفتخریم که کمپین ”No Time To Die” با چنین رونمایی هیجان انگیزی شروع می‌شود.” او در ادامه اضافه کرد: “دوستی استون مارتین و جیمز باند ده‌ها سال است که ادامه دارد؛ بدون شک BD5، با سابقه بیش از ۵۰ سال همکاری با جیمز باند، مشهورترین خودرو جهان است.”

این فیلم جدید، اولین و تنها فیلمی از جیمز باند است که در آن هر چهار استون مارتین با هم حاضر می‌شوند، BD5، استون مارتین V8، DBS، و ابرماشین موتور وسط Valhalla که جدید است. این استودیوی فیلم سازی همچنین یک تبلیغ تلویزیونی جهانی منتشر کرده که در آن از DB5 استفاده شده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا