مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبرشرایط فروش

خودکشی خودروسازی فردا با افزایش قیمت نجومی محصولات خود!

اواسط ظهر روز گذشته بود که مطلع شدیم تا شرکت خودروسازی فردا، قیمت نهایی دو محصول خود را به شدت افزایش داده است. افزایش قیمتی که گویا اصلی‌ترین عامل آن، اعلام بخشنامه جدید گمرکی برای تغییر نرخ ارز محاسباتی کالاها از جمله قطعات CKD خودروها بوده است.

شرکت خودروسازی فردا که تنها 12 روز قبل، اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده بود، اکنون باز همان روند را ادامه داده و امروز می‌بینیم که خودروهای نه چندان شناخته شده این شرکت، نسبت به 12 روز گذشته چیزی در حدود 80 الی 100 میلیون تومان گران‌تر شده است. بطوریکه اکنون قیمت خودرو فردا 511 به 569 میلیون تومان و قیمت خودرو فردا SX5 نیز به 749 میلیون تومان رسیده است.

شاید بتوان گفت که خودروسازی فردا در رابطه با خودروهای اختصاصی خود، با این قیمت ها دست به خودکشی زده است. زیرا قطعا با وجود خودروهایی پخته تر، شناخته شده تر و با خدمات پس از فروش بهتر نسبت عرضه کننده خودرو SX5، کسی حاضر نخواهد بود که 749 میلیون تومان به یک کراس اوور که باید آن را جزو تنبل ترین خودروهای قد کشیده کشور نام برد، پولی بپردازد.

در رابطه با خودرو فردا 511 هم باید گفت، درست است که عقبه خوبی دارد؛ اما این مورد هم دارای قیمت بالایی بوده و قطعا در رقابت با سایر خودروها در زمینه قیمت، شکست خواهد خورد.

شرایط فروش

1- فردا 511 (AT)

همان‌طور که در بندهای فوق گفته شد، دیگر قیمت فردا 511 به 569 میلیون تومان رسیده است. شرکت خودروسازی فردا این خودرو را با موعد تحویل 120 روزه بفروش می‌رساند و افراد باید در هنگام ثبت‌نام، مبلغ 284 میلیون و 500 هزار تومان که نصف قیمت کل خودرو بوده را به حساب شعبه سمنان بانک ملی این شرکت واریز کنند. پس از پیش پرداخت اول، مشتریان باید الباقی مبلغ را طی سه مرحله واریز کنند. لازم به ذکر است که شرکت خودروسازی فردا در این دوره از شرایط فروش، 18 درصد سود مشارکت در نظر گرفته و کلیه هزینه‌های بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری را نیز برعهده گرفته است.

در این طرح در نظر گرفته شده، فروش 511 تنها به صورت جدول ذیل امکان پذیر بوده و مشتریان می‌توانند با حضور در نمایندگی‌های مجاز شرکت خودروسازی فردا، اقدام به خرید خودرو کنند. مدل سال خودرو براساس سال 1400 بوده و طیف رنگی نیز سفید، مشکی، نقره‌ای، آبی و قرمز است.

تصویر شرایط فروش منتشر شده برای محصول فردا 511

2- فردا SX5

SX5 که در این طرح، درنهایت با قیمت 749 میلیون تومان و با موعد تحویل 120 روزه بدست مشتریان خواهد رسید، با مدل سال 1400 عرضه می‌گردد. شرکت خودروسازی فردا، سود دوران مشارکت را 18 درصد اعلام کرده و پرداخت تمامی مبالغ قیمت خودرو را طی سه مرحله اعلام کرده است. اما بهتر است بدانید که افراد در ابتدا و به عنوان پیش پرداخت، لازم است که مبلغی در حدود 374 میلیون و 500 هزار تومان را به حساب این شرکت خودروسازی واریز کنند.

فروش فردا SX5 در کارخانه، تنها با شرایط اعلام شده امکان پذیر است و مشتریان می‌توانند با حضور در نمایندگی‌های مجاز شرکت خودروسازی فردا، اقدام به خرید خودرو کنند. مدل سال خودرو براساس سال 1400 بوده و طیف رنگی نیز سفید، مشکی و بژ است. لازم به ذکر است که کلیه هزینه‌های اعم از بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری نیز برعهده شرکت است.

تصویر شرایط فروش منتشر شده برای محصول فردا SX5

 

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. اعلام بخشنامه جدید گمرکی برای تغییر فرایند محاسباتی قطعات منفصله خودروها و از سویی تغییر ساز و کار حمل قطعات خودروها به خاطر شرایط تحریم، سبب شده تا در گام نخست خودروسازان خصوصی دست به تغییر قیمت های خود بزنند. همچنین اعلام ماجرای پرداخت مابه التفاوت های گذشته، چالش های پیچیده ای را پیش روی خودروسازان گذاشته است

  2. 750تومن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! با این موتور و گیربکسش با قیمت قبلیش هم کسی اینو نمی خرید .50 تومن میزاری روش میری اس دبلیو ام می خری

  3. 750 واقعا کدوم ادمیه به اس ایکس 5 پول بدههههههههههههه.، اگه همچین ادمی باشه،پول نمیده داره یه چیز دیگه میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا