مکمل بنزین
گوناگونخبر

تویوتا لندکروز 2021 جدید را با کیت اسپرت ببینید!

هرگاه یک خودروساز ژاپنی، محصول جدید و جالبی را روانه بازار می‌کند، Liberty Walk، قطعاتی را ارائه می‌دهد تا به خودرو ظاهری خشن و وحشی ببخشد؛ طراحی این کیت‌ها با سلیقه اکثر افراد هم‌خوانی ندارد، اما آن‌ها همیشه ظاهر خودروها را جالب‌تر و خاص‌تر می‌کنند.

تویوتا لندکروز ۲۰۲۲ جدیدترین خودرویی است که این کیت را دریافت می‌کند. لیبرتی واک، طراحی قسمت جلویی خودرو را با نصب یک سپر کم ارتفاع و همین‌طور افزودن چراغ‌های مه شکن خطی در گوشه‌های پایینی تغییر داده. به علاوه یک جلوبندی جدید و مشکی رنگ برای این خودرو طراحی شده، یک قطعه اضافی سفید رنگ هم به این قسمت اضافه شده که چراغ‌های جلو را به هم متصل می‌کند؛ و در آخر، نامLiberty Walk بین این قسمت و کاپوت درج شده.

این کمپانی به عنوان بخش دیگری از کیت بدنه خود، یک کاپوت فیبرکربن هم ارائه می‌دهد. فندرهای خیره کننده که عضو جدانشدنی کیت‌های لیبرتی واک هستند در این کیت بدنه هم وجود دارند، این قطعات باعث می‌شوند بدنه خودرو به مراتب عضلانی‌تر به نظر برسد.

از زاویه عقب، می‌توانید دید بهتری به کانال‌های هوایی فندرها داشته باشید، لیبرتی واک همچنین اسپویلرهایی را به سقف و زیر شیشه عقب اضافه کرده؛ در زیر سپر یک دیفیوزر جدید اضافه شده و در هر طرف، یک اگزوز ذوزنقه شکل نصب شده.

کمپانی لیبرتی واک، کیت بدنه تویوتا لندکروز را در چندین بسته با قیمت‌های مختلف ارائه خواهد داد، ارزان‌ترین کیت حاوی قطعات جلوی خودرو، دیفیوزر عقب، خروجی‌های سیستم اگزوز و فندرهای خاص لیبرتی واک است و قیمت این بسته ۶,۲۷۰ دلار خواهد بود. در صورتی که به موارد ذکر شده جلوپنجره و دو اسپویلر عقبی را اضافه کنید قیمت بسته شما به ۸۵۸۰ دلار افزایش پیدا می‌کند؛ و در نهایت، قسمت بسته کامل که شامل کاپوت فیبرکربنی است ۱۴,۰۸۰ دلار خواهد بود.

لازم به ذکر است که مشتریان با پرداخت ۵۵۰۰ دلار دیگر، می‌توانند مجموعه‌ای از چرخ‌های لیبرتی واک، که در عکس زیر هم قابل مشاهده است، را خریداری کنند. این چرخ‌ها به رنگ مشکی هستند و چندین پره دوبل دارند. اگر ترجیح می‌دهید لندکروزر شما آپدیت‌های ملایم‌تری دریافت کند، در حال حاضر بخش Modellista تویوتا، یک کیت بدنه ساده‌تر برای این SUV جدید طراحی کرده که ممکن است با سلیقه شما سازگار باشد، به علاوه، این کیت برای چرخ‌ها هم آپشن‌های جدیدی ارائه داده.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا